Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Draven
Hej Fp

Ovenstående 46" lcd kan findes til ca 7200 i øjblikket, ex:

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx? ... did=219202

Der er meget lidt info at hente om det på nettet (nogle få svenskere, der dog er positive), så derfor beder jeg om jeres vurdering. Er der nogle der har erfaring med apparatet?? Eller andet input??

Det skal bruges som stue-tv, og kommer til at stå med vinduer i ryggen, evt lidt dagslys fra siden.
Det vil desuden blive brugt meget til Xbox 360 (årsagen til at jeg overvejer lcd).

Det ligner umiddelbart et fint tv til prisen??

Jeg har søgt på model-navnet her på siden og fik ingen hits. Så beklager hvis det har været oppe at vende før, på anden vis.
Al input (INKL GODE ALTERNATIVER) vil være meget velkomne!!!

Pfh tak, d. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det oplagte alternativ er, at gå 4" ned i størrelse og tage Panasonic G10 i 42" modellen. Lys på skærmen er skidt for både LCD og plasma - det er blot et spørgsmål om hvilket af de to ødelagte billeder man helst vil se på. Til konsolspil er der ingen problemer med denne model.
Af samsungdk
Draven skrev:Hej Fp

Ovenstående 46" lcd kan findes til ca 7200 i øjblikket, ex:

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx? ... did=219202

Der er meget lidt info at hente om det på nettet (nogle få svenskere, der dog er positive), så derfor beder jeg om jeres vurdering. Er der nogle der har erfaring med apparatet?? Eller andet input??

Det skal bruges som stue-tv, og kommer til at stå med vinduer i ryggen, evt lidt dagslys fra siden.
Det vil desuden blive brugt meget til Xbox 360 (årsagen til at jeg overvejer lcd).

Det ligner umiddelbart et fint tv til prisen??

Jeg har søgt på model-navnet her på siden og fik ingen hits. Så beklager hvis det har været oppe at vende før, på anden vis.
Al input (INKL GODE ALTERNATIVER) vil være meget velkomne!!!

Pfh tak, d. :)
Hej D

EN B535 har ikke Chealsy chip set, hvilket betyder at den ikke kan skifte kanaler hurtigt og den upscaller ikke billedet.

SamsungDK
Af Draven
Mange tak til jer der har svaret indtil videre!

:)