Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hep ...

Jeg arbejder på en døgninstitution, hvor vi pt. kun har kabel TV i stuen.

Børnene kunne godt tænke sig at have lidt flere kanaler på deres værelser end DR1, DR2 og TV2 som de kan trække ned med en antenne ..

Hvad er den nemmeste og billigste løsning, så de kan få flere kanaler på deres værelser ?

Jeg tænker at det er rimeligt kostbart at have en mand fra Yousee ude og trække kabler osv og da det er en offentlig inst. må det helst ikke koste noget som helst !:(

Kom frisk
Af BrianH
Tror du en gør-det-selv mand må trække kabler (godt nok kun antenne) på en offentlig institution efter gode råd på en hjemmeside? :)

Nå, men med en god forstærker med op til 4 udgange som du kan sætte på kablet fra yousee der kommer ind fra vejen, kan du fordele til 4 rum, hvor du kan monterer slutdåser. Så har i tv og radio i alle rum
Af howsa
Hej Brian .. .

Nej det er jo det der er humlen .. Vi kan jo ikke ligge og rode med sådanne gør-det-selv løsninger !

Det er derfor jeg efterlyser en løsning og meget gerne en billig løsning. Jeg ringer selvfølgelig til Yousee som pt levere kabel tv til stuen, men jeg har på fornemmeren at det kan blive en bekostelig affære at få trukket kabler :o

Det kunne jo være der var nogen som havde stået i samme situation :)
Af urbananen
Hvorfor skulle man ikke måtte trække antenekabel rundt i en døgninstitution?
Det er jo ikke elkabel vi snakker om.
Af BrianH
urbananen skrev:Hvorfor skulle man ikke måtte trække antenekabel rundt i en døgninstitution?
Det er jo ikke elkabel vi snakker om.
Der er ingen love mod at trække antennekabler, det er mere et spørgsmål om hvem der ejer bygningen hvor der bores huller i vægge og loft og hvilke aftaler der ligger om reparationer og vedligehold.