Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg søger et TV der kan klare en hurtig panorering uden at billedet hakker henover skærmen.

I Elgiganten er det med deres testfilm kun 100Hz-skærme der klarer dette men efter at have læst om 100Hz her på siden er jeg i tvivl om det er det jeg skal lægge vægt på.

TV´et skal hænge i stuen og kommer kun til at blive brugt til det helt grundlæggende: TV, DVD og tekst-tv. 80% af min sening er nyheder og sport så jeg burde ikke være kræsen men jeg ved at hakkeri vil irritere min popo i laser.

Prismæssigt ligger smertegrænsen ved 6000. Ideer modtages gerne hvis det er muligt inden for prisen. Diverse forhandlere (El-giganten undtaget)er nemlig ikke villige til at skifte deres rolige billeder ud med noget der er bevægelse i så hele sidste uges leden har været uden resultat.
Af steen_c
jeg tror det bliver svært at finde et ordentlig fjernsyn med 100 hz. til 6000 kr. det kommer selvfølgelig an på størrelsen, men der findes da nogle både 40 tommer.

sony kdl40w5500 7499 kr.

det skulle også være muligt at finde en lidt ældre model phillips til 6000 kr i 32 tommer.

alle modeller er danske modeller, personlig er jeg imod parallelimport.

giver dig flere omkostninger i forhold til den besparelse du får.
Af Cutter
Hey

Jeg ville også sige Sony's KDL-32w5500, 40w5500 eller 40z4500!! (z4500 er med 200Hz, men koster også lidt mere)