Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TYBO
Gælder det ALLE PS8000 modeller....også dem der blev købt da den lige kom på markedet i foråret ?
Af Morten_J LG
TYBO skrev:Gælder det ALLE PS8000 modeller....også dem der blev købt da den lige kom på markedet i foråret ?
Hej TYBO,

Ja, det gælder også de første modeller, som kom på markedet i starten af året.

Vh Morten Jørgensen
Af Gamskjaer
KLASSE! Godt gået LG :D

Kunne være lækkert med en guide her på siden!
Af Morten_J LG
Hej Gamskjaer,

Tak for det!

Vi forventer en guide lagt op senere idag eller imorgen.

Venlig hilsen

Morten Jørgensen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
I er velkomne til at poste guiden her, så skal vi smide den på forsiden i en nyhed.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
yakken skrev:I er velkomne til at poste guiden her, så skal vi smide den på forsiden i en nyhed.
Det kommer. Morten og jeg har talt om det og vi lægger guiden op i en nyhed på forsiden så alle brugere af PS8000 bliver gjort opmærksomme på den :)
Af j.b.
Dejligt! Det er virkelig godt gået af LG.. Ser frem til den! :D
Af TYBO
Forresten...gælder dette også PQ6000 osv modellerne ?
Af Gamskjaer
Skal ikke kunne udtale mig på LG's vegne, men ved der er kommet en PQ6500 model, som har DVB-c :)
Af Morten_J LG
Hej TYBO!

Dette gælder desværre ikke PQ6000 modellerne da denne model er baseret på en anden platform en PS8000.

Som Gamskjaer så rigtig skriver, er PQ6000 afløst af PQ/PS6500 ligesom PQ3000 er afløst af PQ3500, der begge har DVB-C tuneren indbygget fra fabrikken.

Skal beklage, hvis der går lidt længere tid mellem besvarelserne, men har på en eller anden vis, afmeldt at der bliver sendt en mail, når der er nye indlæg på tråden - man er vel ny på forummet! :)

Har du yderligere spørgsmål, er du naturligivs velkommen til at kontakte mig igen!

Venlig hilsen

Morten Jørgensen
Af Jokke10
Hejsa..

Jeg overvejer også kraftigt et PS8000 tv.
Er der nogen der ved om man kan optage udsendelser direkte på en USB nøgle eller en ekstern harddisk? :)

Mvh Jokke10
Af TYBO
Morten_J LG: Hvad med modeller som er parallelimporteret...har de også DVB-C tuner?
Eller er det den samme model som er på hele markedet ?

Jokke: den kan kun afspillle...ikke optage.