Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit nuværende billedrørs-TV står efterhånden og trænger gevaldigt til en udskiftning

Der er tale om et knoklet 21" JVC, der kan få enhver til at tro de har tinitus - Som jeg ønsker at udskifte med et 32" LCD :)

Jeg har kigget hist og her på forummet, men det omhandler jo primært TV i "ordentlige" størrelser, hvilket også er fuldt ud forståeligt :D

- Så jeg gik lidt på jagt på nettet, og endte med at falde for Samsung's LE32BXXX modeller.
Jeg har haft lidt kig på LE32B650, B550 og B455 m.fl.

B650 modellen koster jo en del mere, så jeg kunne godt tænke mig at vide, om det nu også er de ~1k mere værd?
Og så er der også en detalje mht. Boxer og andet digitalt TV.
- B650 og B550 står nemlig ikke på listen over godkendte TV hos Boxer, hvorimod B455 gør :\

... Det skal selvfølgelig også med i overvejelserne, hvor meget det er nødvendigt at smide efter et 32" ift. specs, da man i den størrelse nok ikke vil kunne skelne helt vildt mellem en opløsning på 1366x768 (B455) og 1920x1080 :P

Helt andre forslag er SELVFØLGELIG også velkomne... Jeg bryder mig dog ikke om Philips' design, så det er egentlig det eneste mærke jeg tilnærmelsesvis vil afvise ;)

Ps. det er sgu lidt en jungle at finde rundt i, når man ikke HELT har bestemt sig på forhånd O-O
Senest rettet af Biver 23 sep 2009, 13:33, rettet i alt 2 gange.
Af Biver
*bump* :)

Er der slet ingen forslag i 32" kategorien? :((

- Prislejet ligger omkring de 3-4000, da jeg synes det vil være spild at smide 5k efter et 32" LCD, når jeg kan få et 42" X10 plasma for små 1k mere (hvis nogen så oveni ville betale for en udbygning af mit værelse).

Indtil videre er jeg blevet anbefalet LG af to kammerater, men jeg ved sgu ikke lige XD

- Håber på en form for respons, før eller siden. O-O