Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hotpus
Hej igen...
Efter at ha' overvejet en max pris på 4000 og max 32 og derefter været ude i byen og se efter, så må jeg nok erkende at jeg ikke er tilfreds med LCD

Så efter at ha' læst rigtig mange sider her på forum er blevet overbevist om et TX-37, men men men...:) der er jo flere typer af same slags???

Så et C10Y imod C10E og så imod den så tit omtalte X10Y, der er jo stor prisforskel i disse, men :
Er billed kvaliten den samme i alle 3??
Læste et sted at kun Y havde DVB-C men http://www.jaman.dk/product.asp?product=740 står at denne E model også har det (virker det i dk?)
Denne E model koster ca 4400

X10Y koster ca 5200
C10Y koster ca 5100

lidt hjælp :)
Af hotpus
Der står på deres side at:
NY MODEL: 37 tommer HD-Ready plasma-tv med MPEG 4 DVB-T og DVB-C tuner

Er det så en ny model som du ikke kender :), eller er det skevet forkert??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den generelle besked fra Panasonic er at C10 og X10 fås i 2 versioner: Y og E. Kun Y har de nødvendige tunere til det nordiske marked. Med de større modeller vil E-modellen også have DVB-C og T med MPEG4.
Af hotpus
Nå sådan...
Mht. de to model typer C og X, er selve billede kvaliten på deres C model, så ikke lige gode som på X, kan ikke rigtig tyde det på den side du henviste til
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Basalt set så er de ens, men X-modellen har et andet filter på fronten, som også vil påvirke farverne og ikke mindst reflektionerne fra omgivelserne. Derudover er der 3 HDMI-stik frem for 2, hvilket ville være et stort plus i min bog.