Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eXeel
Jeg købte en T220 for to måneder siden. Den har nu været til reperation i 1½ måned, fordi den out-of-the-box havde 1280 x 1024 som max opløsning.
Åbenbart en kendt fejl, som jeg dog intet havde hørt om.

Jeg har fået Getmore til at returnere pengene, da ventetiden var for lang. Men nu er jeg i tvivl om, hvorvidt jeg skal bestille en ny T220 fra andensteds, eller om jeg ikke tør tage chancen og om der er kommet andre bedre alternativer siden.

Prisklassen er ca de 1.300 jeg gav for T220eren, men kan man få meget bedre for lidt ekstra, er det også fint. Hjælp!
Af eXeel
Er der andre, der kan støtte op om denne Dell skærm som et godt alternativ til T220eren?

Og hvordan vil de 6 ms ift. 220erens 2 ms påvirke mig, der spiller meget? Dog ikke på professionelt niveau.
Af eXeel
Er de manglende svar et tegn på lav aktivitet herinde, eller at mit spørgsmål er uklart?
Eller fordi I er enige i det svar der er kommet?

Har brug for at vide noget, ellers kan jeg ikke bruge det til meget :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har anmeldt skærmen her på siden. Prøv at læse lidt om den dér.
Af eXeel
Jeg har læst om den :) Alt det jeg kunne. Men stadig svært at bedømme, om jeg vil føle de 6 ms.
Nu har jeg bestilt den, endda inden Getmore har overført pengene fra T220eren, men jeg tager chancen. De har sagt de ville, nu må vi se om jeg ender med at bide mig selv i halen :)