Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thom
Hej

Jeg har det sidste stykke tid gået med tanken om at købe et nyt tv og min favorit er klart Pioneer KRL-32V - http://www.pioneer.dk/dk/products/62/63 ... index.html

primært fordi jeg synes at det er et rigtig fedt design, men det skulle også være et rigtigt godt tv.

Mit problem er så at jeg gerne vil se digital TV, men da der ikke er DVB-C i fjernsynet så skal jeg bruge en yousee box - sådan sagde en sælger ihvertfald.
Men nu er det bare sådan at jeg synes sådan en box er træls at have stående. Men er den det værd?

Jeg har fundet TV'et til lidt over 7000.

Skal jeg slå til og købe TV'et ? Skal jeg vente til en anden producent laver et TV med et design jeg synes om med DVB-C i?

Kan i hjælpe mig? :)

Mvh Thomas
Af Thom
okay :) tak

Men det er nu det tv jeg bedst kan lide, men hvordan er det med hensyn til den yousee box. Er den det værd til sådan et tv?

Og så noget andet:
Hvis jeg skulle vælge mellem Spnu Bravia KDL-32W5500 og dette pioneer, hvilket skal jeg så vælge? Hvis prisen er ligegyldig?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Sonys TV vil performe bedre, men lider af inhomogen baggrundsbelysning, hvilket kan give lidt ekstra lys langs kanten af TV'et. Derudover bruger Pioneers LCD TV næsten ligeså meget strøm som deres plasma-modeller, hvilket måske går lidt imod idéen med LCD.

En Yousee-boks vil fungere fint med begge TV, hvis du kan leve med en ekstra fjernbetjening.
Af bleze
Har du set det i virkeligheden? Jeg synes det er pisse grimt for at sige det mildt.
Sort niveau er bedre end jeg har set på andre LCD skærme hvilket nok skyldes deres brug af filter.