Log ind med sociale netværk
13 jul 2006, 10:15
Har netop bestilt en 2407'er - nu vil jeg blot gerne forsikres om at jeg rent faktisk får min bestilling igennem. Jeg går ud fra at når han tar dem 10 af gangen er det af hensyn til arbejdsbyrden og ikke en teknisk nødvendighed. Således at alle resterende bestillinger foretaget inden deadline også bliver gennemført, selvom det endelige resultat måske ikke har 10 som devisor.
13 jul 2006, 13:23
Svaret var at selvom der d. 16. f.eks er 6 der mangler, bliver ordrene stadig kørt igennem hvilket vil sige at har du bestilt får du også en skærm.
nuxx skrev:Har netop bestilt en 2407'er - nu vil jeg blot gerne forsikres om at jeg rent faktisk får min bestilling igennem. Jeg går ud fra at når han tar dem 10 af gangen er det af hensyn til arbejdsbyrden og ikke en teknisk nødvendighed. Således at alle resterende bestillinger foretaget inden deadline også bliver gennemført, selvom det endelige resultat måske ikke har 10 som devisor.Det spørgsmål stillede jeg ham forleden efter at jeg bestilte.
Svaret var at selvom der d. 16. f.eks er 6 der mangler, bliver ordrene stadig kørt igennem hvilket vil sige at har du bestilt får du også en skærm.
13 jul 2006, 15:13
fik min 2407 i dag.
rev A02 med L2 panel (ingen banding)
http://www.tftcentral.co.uk/articles/co ... 7wfp_2.htm
0 pixelfejl
Lige så responsiv som min 8ms TN+ 19"..
STOR! :-D
Håber mit 7900gt 550/1630 kan klare opløsningen!
rev A02 med L2 panel (ingen banding)
http://www.tftcentral.co.uk/articles/co ... 7wfp_2.htm
0 pixelfejl
Lige så responsiv som min 8ms TN+ 19"..
STOR! :-D
Håber mit 7900gt 550/1630 kan klare opløsningen!
13 jul 2006, 23:32
Jeg har sendt en mail 29 Jun 2006 20:10:06 altså for ca 14 dage siden.
Jeg har ikke hørt noget endnu????????????
Jeg ville gerne købe en >>( Dell UltraSharpâ„¢ 2007WFP 20.1" Widescreen LCD )
???? øøøø det er lidt noget røv når man nu har solgt sin anden monitor...
skal jeg selv gøre noget???????????
13 jul 2006, 23:47
korben skrev:Jeg har sendt en mail 29 Jun 2006 20:10:06 altså for ca 14 dage siden.Har du skrevet tlf. nummer og at det er en 20" du vil have?
13 jul 2006, 23:48
Pedersen skrev:Ja jeg har sat alt info på...korben skrev:Jeg har sendt en mail 29 Jun 2006 20:10:06 altså for ca 14 dage siden.Har du skrevet tlf. nummer og at det er en 20" du vil have?
14 jul 2006, 08:49
Hvem har du sendt mailen til? Hulefanden tager sig ikke længere af formidlingen til Dell så hvis du ikke har skrevet til Frederik Fanth, så får du ingen skærm. Læs mere på side 2 i denne tråd.
14 jul 2006, 10:01
Jeg var selv en tvivler, da jeg ikke havde hørt noget fra Frederik efter en uges tid.
Men jeg har lige fået en bekræftigelse, hvor han også indikerer at de har haft voldsomt travlt og at han beklager ikke at have ladet høre fra sig.
Plus, jeg fik detaljerne om hvor/hvad jeg skulle indbetale for at få shippet min 24" 8)
Hvis det er meget længe siden man har skrevet, kan man måske skrive en forsigtig forespørgsel på hvordan det går, og måske lidt mindre af:
Men jeg har lige fået en bekræftigelse, hvor han også indikerer at de har haft voldsomt travlt og at han beklager ikke at have ladet høre fra sig.
Plus, jeg fik detaljerne om hvor/hvad jeg skulle indbetale for at få shippet min 24" 8)
Hvis det er meget længe siden man har skrevet, kan man måske skrive en forsigtig forespørgsel på hvordan det går, og måske lidt mindre af:
Jeg forstår godt ængsteligheden, har selv været ramt af den men man kunne godt forestille sig at sådan en tråd her kunne generere en SJAT arbejde for en mand
14 jul 2006, 11:09
Siden hans direkte tlf allerede er til at google sig frem til (http://forum.pocketfreak.dk/viewtopic.php?p=3242) tillader jeg mig at skrive det her: 32875666
Da det er hans direkte nr. er der nok større mulighed for hjælp, hvis du ringer på hovednummeret 32875607
Og ja, han har TRAVLT - en af mine venner havde ventet i ca. en uge og blev ringet op i går ved 20-tiden..
Min 24" ankom i dag ..man den er lækker, og nul pixel fejl
Da det er hans direkte nr. er der nok større mulighed for hjælp, hvis du ringer på hovednummeret 32875607
Og ja, han har TRAVLT - en af mine venner havde ventet i ca. en uge og blev ringet op i går ved 20-tiden..
Min 24" ankom i dag ..man den er lækker, og nul pixel fejl
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto