Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af vipez
TheBrew > jeg grinede nu også lidt over den kasse som manuaelen kom i. Kunne ikke lade være med at tænke typisk USA, Bigger is better konceptet.
Af colding
alle pengene værd. for vild. har lige gamet wow i 1920*1200 :)
Af savager
Har også lige modtaget min 2407 her i aftes. ingen døde pixels så jeg er sku tilfreds, lækkert design, lækker kvalitet, god solid opbygning og den mærker sig bare af kvalitet.
Brugeravatar
Af nuxx
Har netop bestilt en 2407'er - nu vil jeg blot gerne forsikres om at jeg rent faktisk får min bestilling igennem. Jeg går ud fra at når han tar dem 10 af gangen er det af hensyn til arbejdsbyrden og ikke en teknisk nødvendighed. Således at alle resterende bestillinger foretaget inden deadline også bliver gennemført, selvom det endelige resultat måske ikke har 10 som devisor.
Af Cyber-Frog
nuxx skrev:Har netop bestilt en 2407'er - nu vil jeg blot gerne forsikres om at jeg rent faktisk får min bestilling igennem. Jeg går ud fra at når han tar dem 10 af gangen er det af hensyn til arbejdsbyrden og ikke en teknisk nødvendighed. Således at alle resterende bestillinger foretaget inden deadline også bliver gennemført, selvom det endelige resultat måske ikke har 10 som devisor.
Det spørgsmål stillede jeg ham forleden efter at jeg bestilte.
Svaret var at selvom der d. 16. f.eks er 6 der mangler, bliver ordrene stadig kørt igennem hvilket vil sige at har du bestilt får du også en skærm.
Af korben
Jeg har sendt en mail 29 Jun 2006 20:10:06 altså for ca 14 dage siden.

Jeg har ikke hørt noget endnu????????????

Jeg ville gerne købe en >>( Dell UltraSharpâ„¢ 2007WFP 20.1" Widescreen LCD )

???? øøøø det er lidt noget røv når man nu har solgt sin anden monitor...

skal jeg selv gøre noget???????????
Af Pedersen
korben skrev:Jeg har sendt en mail 29 Jun 2006 20:10:06 altså for ca 14 dage siden.

Har du skrevet tlf. nummer og at det er en 20" du vil have?
Af korben
Pedersen skrev:
korben skrev:Jeg har sendt en mail 29 Jun 2006 20:10:06 altså for ca 14 dage siden.

Har du skrevet tlf. nummer og at det er en 20" du vil have?
Ja jeg har sat alt info på...
Af TheBrew
Jeg ville nu nok have valgt at vente med at sælge min monitor til jeg havde en bekræftelse på at den nye var på vej. Nå, men sådan er der jo så meget.

Har du husket at sætte hulefanden som CC?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvem har du sendt mailen til? Hulefanden tager sig ikke længere af formidlingen til Dell så hvis du ikke har skrevet til Frederik Fanth, så får du ingen skærm. Læs mere på side 2 i denne tråd.
Af Dezron
Jeg var selv en tvivler, da jeg ikke havde hørt noget fra Frederik efter en uges tid.

Men jeg har lige fået en bekræftigelse, hvor han også indikerer at de har haft voldsomt travlt og at han beklager ikke at have ladet høre fra sig.

Plus, jeg fik detaljerne om hvor/hvad jeg skulle indbetale for at få shippet min 24" 8)

Hvis det er meget længe siden man har skrevet, kan man måske skrive en forsigtig forespørgsel på hvordan det går, og måske lidt mindre af:

Jeg forstår godt ængsteligheden, har selv været ramt af den men man kunne godt forestille sig at sådan en tråd her kunne generere en SJAT arbejde for en mand :)
Af korben
Ja jeg har sendt en mail til hulefanden 2 gange og han har givet svar begge om at jeg er på listen. Er der en der har et navn og telefon nr på ham som står for det ved dell nu???? for så vil jeg da prøve med et lille ring ring til dem..
Af TheBrew
Siden hans direkte tlf allerede er til at google sig frem til (http://forum.pocketfreak.dk/viewtopic.php?p=3242) tillader jeg mig at skrive det her: 32875666

Da det er hans direkte nr. er der nok større mulighed for hjælp, hvis du ringer på hovednummeret 32875607

Og ja, han har TRAVLT - en af mine venner havde ventet i ca. en uge og blev ringet op i går ved 20-tiden..

Min 24" ankom i dag ..man den er lækker, og nul pixel fejl :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 20