Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nicklas9
Min kæreste og jeg står for at anskaffe vores allerførste fladskærms-tv, og efter grundig gennemgang af forummet her faldt valget på en TX 42 X10Y, som vi dog ikke har købt endnu. Vi kom dog i tvivl da El-Gigantens tilbudsavis kom, og de i morgen tidlig har køtilbud på et Samsung PS50A466 til 5999,-. Da sidstnævnte er 50 tommer, mod den førstes 42, lokker det jo en smule.
Vi har dog haft svært ved at finde anmeldelser af PS50A466. Kan nogen hjælpe inden i morgen tidlig? Hvad ville I vælge? Vi sidder ca. 2-2,5 m fra skærmen.

Mange hilsener
Stephanie og Nicklas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
4-serien er Samsungs "ringeste". Jeg ville ikke vælge den til fordel for X10.
Af Peter VTEC
Hvad er jeres budget på?

Jeg ville altså heller ikke vælge Samsungen fremfor Panasonicen, Samsungen er desuden fra forrige generation.

X10ern fra Panasonic fås også i en 50" til ca 8500-9000 kr
Jeg fik en 10x 42 tommer ind af døren i fredags.. Tog mig vel 10 min at klargøre og den kører helt perfekt... Vil sige at det er et klasse tv til pengene. Så jer som vil give omkring 6000, siger jeg bare, køb. Fungerer også perfekt til fodbold... Jeg er efter 5 mdr søgen så glad for mit valg... hilsen carsten
Af TYBO
Hvis I kun har 6000kr til den så ville jeg til enhver tid tage den 50" i forhold til en 42".
De sidste 8" giver altså en del.
Så snart skærmen hænger hjemme ved jer så ville de sidste 8" syne af mere end billedkvaliteten som man skal stå og koncentere sig om at se forskel på.