Log ind med sociale netværk
22 jul 2009, 12:20
kanon test 
jeg går nu også selv at tænker på at købe et PS50B850
men jeg har dog lige 2 spørgsmål
hvad er forskellen på PS50B855 og PS50B850?
og nu har jeg ikke kigget på samsing længe, så jeg ville hre om de har fået rettet den fejl med at man ikke kan flytte digitale kanaler?
på forhånd tak for hjælpen
og nu har jeg ikke kigget på samsing længe, så jeg ville hre om de har fået rettet den fejl med at man ikke kan flytte digitale kanaler?
22 jul 2009, 12:56

Der står lidt mere om kanalsortering her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... lsortering
smuld skrev:kanon testB855 er den danske version. Vi kalder den blot ved fællesbetegnelsen B850 af praktiske årsager
Der står lidt mere om kanalsortering her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... lsortering
22 jul 2009, 13:05
det kan vel lige gå an, at bruge det sådan, som det står i dit link.
nu havde jeg også lige snakket med samsung, og i mine øjne virker det lidt underligt at man ikke kan få det røde skær, som de havde i deres tidligere versioner. det er da et lille minus i min bog.
jeg ved ikke om det er blevet sagt, men i næste uge kommer den nye PS50B860. ved dog ikke hvad forskellen er, men jeg vil få en mail angående dette.
Rasmus Larsen skrev:tak for dit hurtige svar.smuld skrev:kanon testB855 er den danske version. Vi kalder den blot ved fællesbetegnelsen B850 af praktiske årsager
nu havde jeg også lige snakket med samsung, og i mine øjne virker det lidt underligt at man ikke kan få det røde skær, som de havde i deres tidligere versioner. det er da et lille minus i min bog.
jeg ved ikke om det er blevet sagt, men i næste uge kommer den nye PS50B860. ved dog ikke hvad forskellen er, men jeg vil få en mail angående dette.
22 jul 2009, 13:15
smuld skrev:B860 er den amerikanske udgave. Er du sikker på, at der er en B860 på vej til Danmark? Hvem har du talt med hos Samsung?Rasmus Larsen skrev:tak for dit hurtige svar.smuld skrev:kanon testB855 er den danske version. Vi kalder den blot ved fællesbetegnelsen B850 af praktiske årsager
22 jul 2009, 13:20
HA mig og navne kan du godt glemme alt om. de er allerede glemt når jeg har lagt røret på, men jeg skal nok skrive mere, når jeg har fået bekraftet det fra dem.
men hvordan kan det være at de har fjernet deres røde farve fra deres 850 serie?
Rasmus Larsen skrev:jeg kan ikke svare på at det er den amerikanske udgave eller ej, men den kommer til at erstatte 850 og 855 her i danmark, så jeg kunne ikke forestille mig at det var deres udgave.smuld skrev:B860 er den amerikanske udgave. Er du sikker på, at der er en B860 på vej til Danmark? Hvem har du talt med hos Samsung?Rasmus Larsen skrev: B855 er den danske version. Vi kalder den blot ved fællesbetegnelsen B850 af praktiske årsagertak for dit hurtige svar.
HA mig og navne kan du godt glemme alt om. de er allerede glemt når jeg har lagt røret på, men jeg skal nok skrive mere, når jeg har fået bekraftet det fra dem.
men hvordan kan det være at de har fjernet deres røde farve fra deres 850 serie?
22 jul 2009, 13:35
Mht den røde farve så ved jeg det ikke. Den synes at være mest fremtrædende på deres LCD-TV og deres LCD-TV med LED. Personligt synes jeg bedre om deres design uden den røde farve, men det er jo en smagssag.
smuld skrev: jeg kan ikke svare på at det er den amerikanske udgave eller ej, men den kommer til at erstatte 850 og 855 her i danmark, så jeg kunne ikke forestille mig at det var deres udgave.Ja du må meget gerne lidt melde tilbage
Mht den røde farve så ved jeg det ikke. Den synes at være mest fremtrædende på deres LCD-TV og deres LCD-TV med LED. Personligt synes jeg bedre om deres design uden den røde farve, men det er jo en smagssag.
22 jul 2009, 13:57
Det kan du nok læse dig til ved at se på anmeldelsen af B7000 vs. den af B850.
26 jul 2009, 09:52
Forskjellen på B850 og B860 i USA er at på B860 kan cinema smooth aktiviseres i user menyen men på B850 må du inn i service menyen for å aktivisere denne. Her i norden eller europa så er denne aktivisert i user menyen som på B860.. I senere tid har det også kommet firmaware for B850 som aktiviserer denne funksjonen (dette etter mye press i fra missfornøyde kunder i usa). Til slutt, B860 var en version som KUN blir solgt av utvalgte forhandlere i USA, f eks Bestbuy (som er store forhandlere)
Dine utsagn om B860 er ikke sanne!!!
Jens
smuld skrev:Tull...!!! Det er ikke på vei noe B860 til Norden eller Danmark (husk det heter samsung norden) b860 har blitt utelukket produsert for det amerikanske markedet (du får den engang ikke i canada). Når det er sagt så er B855 exact lik B860. Den eneste forskjell er ett blått LED lys i front (som samsung ofte har på sine skjermer) Så og kommer her og påstå dette er dumt. Jeg har dobbelsjekket dette med samsung norden og det stemmer ikke. Den eneste modellen som kommer hit til Norden (eller europa) er B855/B850 (uten blått LED lys)..Rasmus Larsen skrev:jeg kan ikke svare på at det er den amerikanske udgave eller ej, men den kommer til at erstatte 850 og 855 her i danmark, så jeg kunne ikke forestille mig at det var deres udgave.smuld skrev: tak for dit hurtige svar.B860 er den amerikanske udgave. Er du sikker på, at der er en B860 på vej til Danmark? Hvem har du talt med hos Samsung?
røde farve fra deres 850 serie?
Forskjellen på B850 og B860 i USA er at på B860 kan cinema smooth aktiviseres i user menyen men på B850 må du inn i service menyen for å aktivisere denne. Her i norden eller europa så er denne aktivisert i user menyen som på B860.. I senere tid har det også kommet firmaware for B850 som aktiviserer denne funksjonen (dette etter mye press i fra missfornøyde kunder i usa). Til slutt, B860 var en version som KUN blir solgt av utvalgte forhandlere i USA, f eks Bestbuy (som er store forhandlere)
Dine utsagn om B860 er ikke sanne!!!
Jens
27 jul 2009, 18:00
Var lige nede i Hifiklubben i Kbh (åboulevarden) og se på 50" udgaven af dette TV (er lidt varm på 58" udgaven). Det er godt nok et imponerende TV at se, lidt samme wow effekt som når man ser LED tv.
Er det korrekt forstået at så længe man køber 855 udgaven får man den fulde samsung garanti service her i danmark? Grunden til jeg spørger at feks. http://www.fyndborsen.se (svensk) sælger TV'et med "100% pixel garanti" og "svensk garanti og manual" hvilket jeg går udfra er en garanti der ydes af Samsung nordic? Fyndborsen skal have 30489 SEK + 400 (forsendelse) hvilket er ca. 22000 DKK (vs. 23500 DKK som er det billigeste jeg har set i danmark).
Man kunne jo også tage chancen med expansys.dk som B850 til 18.305 + 864 DKK, men så er det også en mere begrænset service man får fra samsung nordic går jeg ud fra(feks. ingen pixelgaranti?).
Er det korrekt forstået at så længe man køber 855 udgaven får man den fulde samsung garanti service her i danmark? Grunden til jeg spørger at feks. http://www.fyndborsen.se (svensk) sælger TV'et med "100% pixel garanti" og "svensk garanti og manual" hvilket jeg går udfra er en garanti der ydes af Samsung nordic? Fyndborsen skal have 30489 SEK + 400 (forsendelse) hvilket er ca. 22000 DKK (vs. 23500 DKK som er det billigeste jeg har set i danmark).
Man kunne jo også tage chancen med expansys.dk som B850 til 18.305 + 864 DKK, men så er det også en mere begrænset service man får fra samsung nordic går jeg ud fra(feks. ingen pixelgaranti?).
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto