Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af melen
Repsac skrev:Hej, så ringede jeg lige til ham og kom endelig igennem. Han siger at han tog så mange han kunne nå igår men at det simpelthen tog for lang tid og derfor måtte udskyde nogle til idag. Så han ringer i løbet af idag til de fleste andre formoder jeg. Man skulle kunne tjekke sin ordrestatus på nettet ca. en time efter man har snakket med ham.
Den er go nok. Du modtager en ordre bekræftelses mail der indeholder kunde nummer og ordre nummer, du kan bruge til at tjekke ordre status. ;)
Af Puppetmaster
Jeg sidder også bare og venter på han ringer.....
Af vipez
jeg sidder også bare og venter....

vil meget gerne have bestillt min 24" Widescreen... til levering sidst i denne uge.
Af Puppetmaster
Yes, så er der betalt :) Glæder mig.....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
vipez skrev:vil meget gerne have bestillt min 24" Widescreen... til levering sidst i denne uge.
Eftersom der er 6-8 dages leveringstid på skærmen (vel og mærke efter at betalingen er registreret), er det nok lidt optimistisk at regne med at den er der inden fredag.
Af Puppetmaster
Han sagde til mig at den kommer i starten af næste uge.. Der er jeg i England, bittert:-s men nu må vi se hvad fragt manden siger:)
Af Nik
Er der nogen der har et link til et closeup billede eller to af disse skærme? Jeg vil gerne se lidt nærmere på den "sølv-kant" der er blevet tilført rammen siden 05-serien... Har ikke haft held med at google billeder der har været gode nok/tæt nok på...
Af Wired
Billede

Billede

Billede

Billede

Image resize af Admin. Klik på billederne for større versioner
Af vipez
Yes, så er der betalt og det hele er sat igang !!

Ordredato: 04-07-2006
Forventet leveringdato (på eller inden denne dato): 13-07-2006
Af Nik
Kanon, tak for billederne Wired
Af dsdsdk
Så er der lagt billet ind på en 2407 til mig :)

Nik, jeps. Samt designet på knapperne og fod er blevet ændret. Måske har de også droppet den afrundede ramme..?
Af dsdsdk
Og! O_O 2407 leveres med foden monteret :D
Af Henrikh
Synd at der ikke blive lavet en 27'' model, 30'' bliver vidst lige lidt for stort til mit værelse :-)

Nå men det er da et kanont tilbud, det vil jeg da helt klart udnytte. Har siddet og kigget på 24'' modelllen længe, men synes prisen var lidt pebret :-)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 20