Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej
jeg er ved at taenke mig selv ihjel.
- jeg har faaet tilbudt en ny philips fladskaerm lige fra fabrikken i Holland, 9703D modellen 42" til 8500 kr... selvfoelgelig med garanti.

med spektre 3 o.s.v.

Det er et rigtig godt tilbud men,
jeg kan ikke finde ud af om det ville vaere dumt og koebe den naer der jo IKKE er mpeg4 i og DVB-c tuner i, som der er i 9703H modellen..

er der nogen der kan hjaelpe mig. ?
har kun til imorgen med at taenke over det..
skiv jeres mening!:)

har os faet tilbudt aura modellen 37" til 12000 kr
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Har du brug for DVB-C tuneren, eller har du ikke noget imod at bruge en ekstern boks?

Jeg synes ikke jeg kan støve danske priser op på nogen af de to, så jeg vil ikke udtale mig om hvor godt tilbuddet er.
Af hest
Det er helt bestemt billigt, så hvis du ikke får brug for dvb-c så ville jeg slå til. Nogen speciel grund til de ikke kan sælge dig en H model? Så ville du være sikret hvis du nu gik hen og fik brug for det.
Af Demogorgon
grunden til H modellen ikke saelges, er at de simpelthen ikke er i salg paa markedet i Holland.. hvilket jeg ikke forstaar...
men der kommer nye modeller hver dag, somhar vaeret inde som en repration vare.
saa der kan jeg vaere heldigt med H modellen pludselig kommer. dog som en reprations vare.. de saa har lavet.
men man kan kun koebe ved deres "Myshop´ hvis man arbejder der; Det er alle deres vare man stort set kan koebe 20 - 50 % billgere.

men det jeg er bange for er det mpeg4 mangler i den model..

ud over det kan jeg godt leve med den eksterne boks..

der er 9803 og 9903 modellen med c tuner i , os til billige penge :) forest i naeste uge desvaerre..

jeg koere mod Amstedam imorgen saa jeg skal snart tage en bestlutning om jeg skal koebe 9703d billigt. uden c tuner i .. .
Af hest
Hvis du kan leve med en box ved siden af er det ikke noget problem, så vil jeg næsten synes det er dumt ikke at gøre det. TV'et koster stadig en hel del herhjemme og du får et godt et til billige penge.