Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stroem
Hej igen herinde. Har før spurgt til råds her og fået nogle brugbare svar. Er stadig på udkig efter ny fladskærm og er dagligt forbi dette forum.
Havde så småt regnet med at købe en philips 7404 h el 8404h, men er ikke så glad for især det sidste tvs strømforbrug. Har overvejet samsung 37 led da jeg ikke kan få klemt en 40 ind, desværre. Er 37 lige så ok som 40 modellen, eller skal jeg holde mig til philips? ( den er kun 98 bred i 42, og det er der lige plads til). Meeen mega strømforbrug! Nogen gode råd?Evt erfaring med 37 led?
På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Før du græder alt for meget over effektforbruget, har du så sat dig ned og regnet på hvad du reelt kan spare eller blot hvad det egentlig koster at have TV'et kørende? Forskellen mellem et lavenergi-LED belyst og alm. LCD TV er måske på 70-80 Watt. Prøv lige at omregn det til kroner og ører på et år.
Af stroem
Hej og tak for svar, men kan ikke forstå det med 37 minus led? Har fundet et samsung 37 UE B6000 på nettet. Mystisk
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
stroem skrev:Hej og tak for svar, men kan ikke forstå det med 37 minus led? Har fundet et samsung 37 UE B6000 på nettet. Mystisk
Hvor? Når jeg søger, kommer der ingen resultater. Det står heller ikke på Samsungs egen side.
Af stroem
Hej. Lyder da også underligt, men har lige checket igen. Cinemagic har den. 37 tommer. Fortsat go aften