Log ind med sociale netværk
28 jun 2009, 23:22
X10E er uden MPEG4 tuner.
Og da du kan få X10Y for ca samme pris, så er det ikke billigt
tjek selv på www.pricerunner.dk
Og da du kan få X10Y for ca samme pris, så er det ikke billigt
tjek selv på www.pricerunner.dk
28 jun 2009, 23:46
Skytten skrev:Hvad skal man bruge Mpeg4 til?http://www.google.com/search?q=mpeg4&ie ... =firefox-a
29 jun 2009, 10:03
Om du har brug for MPEG4 kommer helt an på hvordan du modtager dit tv signal... Hvis du alligevel har en extern boks til f.eks. kabeltv kan du være ligeglad med det. Men hvis du vil modtage f.eks. Boxer programmer med antenne har du brug for det.
Men du får ufatteligt meget TV for pengene i et X10, det er der ingen tvivl om. Der er ikke andre i denne prisklasse der gør det ligeså godt efter min mening.
Men du får ufatteligt meget TV for pengene i et X10, det er der ingen tvivl om. Der er ikke andre i denne prisklasse der gør det ligeså godt efter min mening.
29 jun 2009, 14:02
Læs mere om mpeg4 og hvad det skal bruges til her: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1207637872
29 jun 2009, 14:40
Hvis du gerne vil kunne se tv uden en boks EFTER 2012 med DVB-T tuner, så skal du have en MPEG4 tuner. Det vil unægtlig gøre den nemmere at sælge, hvis du skulle gøre det på et tidspunkt.
Som jeg startede med at skrive, kan du få Y-modellen (altså den med MPEG4 tuner) til ca. 5.000 kr. Dvs. samme pris som du selv spørger om er en god pris på E-modellen, kan jeg ikke forstå du bliver ved med at spørge til den.
Som jeg startede med at skrive, kan du få Y-modellen (altså den med MPEG4 tuner) til ca. 5.000 kr. Dvs. samme pris som du selv spørger om er en god pris på E-modellen, kan jeg ikke forstå du bliver ved med at spørge til den.
29 jun 2009, 15:12
MPEG4 er en kompressionsform. Det har, som sådan, intet med HD at gøre. Det er blot en mere effektiv måde at pakke videodata, så de fylder mindre og dermed giver mere råderum til at sende enten:
1. Flere kanaler på samme båndbredde
2. Samme antal kanaler men i højere kvalitet (eksempelvis HD)
1. Flere kanaler på samme båndbredde
2. Samme antal kanaler men i højere kvalitet (eksempelvis HD)
29 jun 2009, 18:32
Men husk at sætte dem i banken. Med renter og renters rente har du sikkert nok til den eksterne boks du formentlig skal ud og inverestere i tv'ets levetid
Skytten skrev:Ikke med fragt.. Så blir det lidt dyrerMen hvis du vil spare 250 kr. og købe den model uden MPEG4 tuner, så gør det.
Men husk at sætte dem i banken. Med renter og renters rente har du sikkert nok til den eksterne boks du formentlig skal ud og inverestere i tv'ets levetid
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto