Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nicolaj!
Hej alle!
Jeg modtog i går mit panasonic X10 fjernsyn.
Jeg bestilte dette: http://www.buyvision.dk/shop/panasonic- ... -473p.html
Jeg fik det så og pakkede det ud, men ser nu at det er en E model! Selvom der højt og tydeligt står alle steder at det er en Y jeg har købt.
Skriver så til dem og forklarer problemet. Får følgende svar:
Ja, der er desværre sket en fra min leverandørs side. Vi har modtaget 60 stk Panasonic skærme som skulle værre Y- modeller men har fået E – modeller i stedet for.

Min leverandør fortæller mig at de er med både DVB-T og DVB-C tuner, så det burde være i orden.

Vi kan aftale at hvis ikke du kan modtage Mpeg4 så henvender du dig til os og vi vil naturligvis bringe tingene i orden.
Problemet er at jeg først kan teste om jeg kan modtage DVB-C på den om to måneder ca. da vi først rigtigt flytter der og får lagt tv ind.
Hvad mener I at jeg skal gøre :s
Senest rettet af Nicolaj! 25 jun 2009, 17:05, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af radiomand
TX-P42X10E har ikke DVB-C tuner og har heller ikke MPEG4 Tuner
Af Nicolaj!
okay, så må det tilbage. Det er vel dem der skal betale omkostningerne ved fragt. (også selvom det er åbnet og startet)
E modellen er jo desuden også noget billigere andre steder kan jeg se nu.. Surt, ellers fint fjernsyn..
Af BrianH
Nicolaj! skrev:okay, så må det tilbage. Det er vel dem der skal betale omkostningerne ved fragt. (også selvom det er åbnet og startet)
E modellen er jo desuden også noget billigere andre steder kan jeg se nu.. Surt, ellers fint fjernsyn..
Hvis det er den 14 dages fortrydelsesret du benytter til at returnere det, kommer du selv til at betale. Hvis det returneres på baggrund af en fejl, kender jeg ikke reglerne. I første omgang kommer du i hvert fald selv til at betale, for de sender ikke penge til dig til portoen, så det handler om, hvorvidt de vil refundere dem til dig - jeg tror det ikke
Af Nicolaj!
Det er godt nok dårligt hvis de ikke vil det. Det er jo ikke den købte vare jeg har modtaget?
Af BrianH
Nicolaj! skrev:Det er godt nok dårligt hvis de ikke vil det. Det er jo ikke den købte vare jeg har modtaget?
Ja, det er selvfølgelig dem der har lavet en fejl, så mon ikke du får pengene. Men husk at gøre opmærksom på at du returnerer det fordi de har sent dig noget forkert, og ikke bare returnerer det inden den 14 dages fortrydelsesret er gået
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mon ikke en opkald til firmaet kunne afklare misforståelsen og afgøre om de vil betale returfragten - det burde de nu gøre.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Det SKAL de gøre. Du har jo ikke modtaget den vare du har bestilt :p
Af Hjarsen
Nicolaj! skrev:Er der nogen der har handlet fjernsyn ved CineMagic?
Det ser ud til er det tredje billigste sted (billigst getmore og dem har jeg hørt dårligt om).
http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic- ... 4690p.html

Det kan du roligt gøre, utrolig god serice. Bestilte også mit derinde fra. :D
Af faxe
Det ser ud til er det tredje billigste sted (billigst getmore og dem har jeg hørt dårligt om).

Jeg bestilte mit 50" X10Y hos dem en onsdag efter kl. 18:00, fik mail
torsdag at det var afsendt, og det blev så leveret her på adressen fredag
morgen kl. 7:30.

Det kan ikke gå meget hurtigere....
Af BrianH
faxe skrev:

Jeg bestilte mit 50" X10Y hos dem en onsdag efter kl. 18:00, fik mail
torsdag at det var afsendt, og det blev så leveret her på adressen fredag
morgen kl. 7:30.

Det kan ikke gå meget hurtigere....

Hvad synes du om fjernsynet? Står det flot og knivskarpt? Hvilke tv signal har du? Jeg går selv og overvejer 50" versionen af x10y
Af faxe
Jeg er super godt tilfreds med den, billedet står skarpt og fint.
Jeg har kabeltv og CA modul med Yousee kort.

Men må indrømme at de første dage troede jeg at jeg havde gjort i
nælderne ved at vælge 50".... det er godtnok stort når man er vant til et
gammelt 25" Grundig fjernsyn, men nu er jeg glad for den.