Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Nej, ikke ud over, at den nordiske chef ikke var så glad for det, så ved jeg det faktisk ikke. Men jeg ved de er opmærksomme på det - hvad de gør herfra er jeg dog ikke klar over.
Af titanjtl
Der er forresten lige kommet en ny firmware til B7000, men der står som altid ikke noget som helst om ændringerne. Jeg smed den på mit tv i går, men jeg har ikke nået at teste noget med den endnu.
Jeg prøver lige at kigge lidt på det i aften.
Af jca
Så har jeg fået min ue467050 hjem og den er rigtig lækker.

en ting jeg ikke kan få til at virke er kant til kant når jeg har sat pc til via hdmi. funktionen er grå ok man kan ikke vælge den i menuen!
Nogle der ved hvordan man får sat den til?
Af Kief
Nogen der har fået prøvet den nye firmware?
Af jca
Jeg lage den nye firmware på i går og har ikke set nogle forebdringer, havde håbet at dlna ville virke bare nogenlunde. men vil kun virke med deres eget samsung dlna program og ikke spise 9/10 af de MKV filer jeg har givet den :( øv
Af Kief
jca skrev:Jeg lage den nye firmware på i går og har ikke set nogle forebdringer, havde håbet at dlna ville virke bare nogenlunde. men vil kun virke med deres eget samsung dlna program og ikke spise 9/10 af de MKV filer jeg har givet den :( øv
Ok frygtede jeg også ... Jeg lidt jeg dropper selve DLNA delen og måske køber en Aspire REVO som så kan agere fil-server. Det er jo en computer, så kan godt installere Samsung programmet på den.

(og så bruger den strøm som en mindre NAS harddisk)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
jca skrev:Så har jeg fået min ue467050 hjem og den er rigtig lækker.

en ting jeg ikke kan få til at virke er kant til kant når jeg har sat pc til via hdmi. funktionen er grå ok man kan ikke vælge den i menuen!
Nogle der ved hvordan man får sat den til?
Tænker du på den indstilling der hedder Screen Fit? Den brude være aktiv i menuen, såfremt du sætter opløsningen fra PC til 1920x1080.
Af BlaZZo
Jeg har lige bestilt sådan en Samsung Adapter ting til mit tv, og det virker altså kun hvis man installere det program som er med ved køb af tvet ?
Af titanjtl
jca skrev:Jeg lage den nye firmware på i går og har ikke set nogle forebdringer, havde håbet at dlna ville virke bare nogenlunde. men vil kun virke med deres eget samsung dlna program og ikke spise 9/10 af de MKV filer jeg har givet den :( øv
Hvad er det mere specifikt der ikke virker og hvordan viser det sig? Jeg har selv en 7070 og jeg er meget imponeret over hvor godt DLNA kører, jeg har ikke haft et eneste problem med DLNA delen og jeg har prøvet rigtig mange mkv filer på den efterhånden.

jca har du prøvet tversity som DLNA server? Jeg bruger dog for det meste samsungs eget program men jeg har også sat tversity op og den bliver også fint fundet, så jeg selv kan vælge mellem de 2 programmer.
Af jca
Sjovt det er netop Tversity jeg prøvede først, men har ikke haft held med at få det til at virke, tvet kan se DLNA serveren men kan ikke se noget indhold (Har tilføjet inhold til Tversity) har faktisk samme problem med Samsungs eget program.
jeg får fejlen "Request cannot be completed. Media Play will return to the main screen."

Er glad for du har fået det til at virke :D , jeg vil prøve igen, det er muligvis windows 7 der driller mig.

Med hensyn til de MKV filer jeg har prøvet via usb, så får jeg somregl "unsupported format" men har fået den til at spille en gang men hvor den klagede over lyd formatet. håber jeg bare har været uheldig med de filer jeg har prøvet. lagde mærke til at en af dem ikke havde 1080 men 1090 i opløsning, jeg prøver lige nogle flere filer når jeg får tid :)
Af poppels
Jeg har kigget efter erfaringer med køb af Samsung 40B/7000 i Tyskland, men ikke fundet svar på, om det fungerer med dansk yousee. Er der nogle, der kan hjælpe? Og så kan jeg heller ikke finde modelbetegnelsen for modellen med klar kant, hjælp?
Af titanjtl
poppels skrev:Jeg har kigget efter erfaringer med køb af Samsung 40B/7000 i Tyskland, men ikke fundet svar på, om det fungerer med dansk yousee. Er der nogle, der kan hjælpe? Og så kan jeg heller ikke finde modelbetegnelsen for modellen med klar kant, hjælp?
Jeg kender ikke noget til om yousee virker med en tysk model, men den model med klar kant hedder 7070.
Af titanjtl
jca skrev:Sjovt det er netop Tversity jeg prøvede først, men har ikke haft held med at få det til at virke, tvet kan se DLNA serveren men kan ikke se noget indhold (Har tilføjet inhold til Tversity) har faktisk samme problem med Samsungs eget program.
jeg får fejlen "Request cannot be completed. Media Play will return to the main screen."

Er glad for du har fået det til at virke :D , jeg vil prøve igen, det er muligvis windows 7 der driller mig.

Med hensyn til de MKV filer jeg har prøvet via usb, så får jeg somregl "unsupported format" men har fået den til at spille en gang men hvor den klagede over lyd formatet. håber jeg bare har været uheldig med de filer jeg har prøvet. lagde mærke til at en af dem ikke havde 1080 men 1090 i opløsning, jeg prøver lige nogle flere filer når jeg får tid :)
Det kan godt være det har noget med Windows 7 at gøre, jeg har i hvert fald ikke haft nogen som helst problemer under vista. Jeg har dog og haft mkv filer hvor den ikke ville afspille lyden, det sker når det er dts lydspor der er på filen, dem plejer jeg at konvertere til dolby digital / ac3 så kan den.
Af BlaZZo
For satan,

Jeg fik min USB dongle hjem idag, og satte den glædeligt i tvet, det gik så også udmærket den fandt mit netværk, jeg skulle så skrive en sikkerhedsnøgle, kan slet ikke huske jeg har lavet en..

Men jeg skrev så de passwords jeg plejer at have, uden held. Jeg prøvede så at sætte den op manualt, ved at skrive IP osv, men heller ingen held der.

Nu er jeg så kommet hjem, og nu vil tvet slet ikke finde min USB enhed..

Hvad fanden gør jeg :( Og hvad fanden skal man gøre under sikkerhedsnøgle, har i skrevet noget der..

Håber endeligt det var lige til.. men det var det så ikke, øvøv.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 19