@ astma.
Fik pakket min skærm ud fra Dansk it lager og må efterfølgende konstatere 2 pixelfejl.
Har endnu ikke registreret produktet, men ringer alligevel til Samsung DK, og oplyser serie nummer og hvor skærmen er købt, de godtager med det samme at det er en officiel dansk udgave, så der er ikke nogen ko på isen når man handler der.
Problemet er så at det er en DOA ( dead on arrival ) og så skal man igennem forhandleren, så nu er Dansk it lager ved at se om de kan få afhentet det gamle og leveret det nye samme dag, så jeg ikke skal være for længe uden tv.
@ Alle med "buzzing" spørgsmål.
Ang "buzzing" så er det grænsende til det ekstreme på den model jeg sidder med lige nu og det jeg kan på ingen måde dæmpe det, lige meget om der er sort skærm så støjer det.
Det er så slemt at man kan høre det over tv lyden helt op til det jeg vil betegne som normal lydstyrke og det er på 3 meters afstand  

Så der kommer nok til at gå lidt længere end forventet før jeg kan kommentere på selve billede kvaliteten, gider ikke kalibrere før jeg har en skærm der ikke er defekt.