Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NDAC
Hejsa.
Fik et Samsung LE32B535 i fødselsdagsgave for 2 måneder siden (Slutningen af April, købt i Sverige). Men jeg kunne virkelig godt tænke mig et Philips 32PFL7603D (Ambilight (B ). Men hvordan er de i forhold til hinanden, begge to i 32"? Og hvad ville man evt. kunne sælge Samsunget for?

//Nick :) .
Af BrianH
Philips'en koster 500,- mindre fra ny end Samsung'en, så selvom det ikke er prisen det handler om, hvorfor vil du så bytte?

Du kan få 2000,- for dit Samsung, det nye Philips koster 5000,- så alt i alt har du med tab givet 7500,- for et Philips 32PFL7603D! Når du om 2 måneder ønsker dig et Panasonic G10 sælger du dit Philips for 2000,- og køber Panasonic'en for 8500,- som så i alt har kostet 14.000,-.........
Af NDAC
Så kunne det godt være man bare skulle beholde det nuværende :D . Jeg er helt vild med Ambilight, det får mine øjne til at slappe af og det skaber en dejlig stemning.
Af blaller
har lige sendt dig en pers. mess. med et tilbud!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tilbud som i "Tilbud fra forretning til bruger" eller et privat salg? Hvis du repræsenterer en butik, så bedes du gøre det klart i din signatur i henhold til vores retningslinier.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Jeg synes ambilight er helt vildt irriterende ...
Af NDAC
blaller skrev:har lige sendt dig en pers. mess. med et tilbud!
Jeg har ikke modtaget noget i min indbakke? :)
Af blaller
Privat! Ville såmend gerne give 3000.-kr HVIS afstanden til køber ikke var for stor ( Hedensted)
Af NDAC
Jeg bor desværre i København så det tror jeg er lidt for langt.
Af blaller
Det gør det jo nok! desværre :( Det koster jo hurtigt en "tusse" i broafgift/brændstof.
Jeg synes bare at 2000 er alt for lav en pris :s for denne fine skærem
Af NDAC
Ja det er en rigtig god skærm. Den eneste grund til jeg vil af med det er også kun pga ambilight, synes lys skaber en rigtig god stemning. :)