08 jun 2009, 17:12
KuntaKinte skrev:Jeg køber den sgu'.Logitech 895 klarer jobbet for dig. Den kører på radiofrekvens og der medfølger en omformer som kan lave det fra RF til IR. Så du kan styre dine apparater i skabet selv om lågen er lukket..
Jeg er overbevist om, at designet alene gør jeg ikke fortryder - det er jeg sikker på jeg gør hvis jeg vælger G10.
Jeg har i dag et 4 år gammelt 32" LCD tv. Jeg vil ikke komme til at opleve det andet end et kvantespring i kvalitet på alle områder.
Så gælder det bare om at slå til, når den rigtige pris byder sig - snap
Jeg investerer dog nok i en universal fjbt., da Panasonic - måske af velgørenhed - har ladet en japansk gademusikant designe deres.
Har I nogen erfaring med en IR extrender, så jeg slipper for at have lågen i mit AV skab åben når jeg skal betjene Blu-ray afspiller, HDD boks og surround receiver.
F.eks.:
http://www.avxperten.dk/parabol-tilbeho ... tender.asp
- Vælg den der hedder IR Extender/Transmitter (Med 3 LED probes) eller König IR Extender/Transmitter (IR over coax kabel)
RASMUS: I testen har du angivet der ikke er DVB-S tuner. Det er i modstrid med Panasonic's egne specifikationer
Desuden vil jeg høre om PIP/PAP funktionen. Er det muligt at bruge den funktion med HDMI porten? Dvs. om man kan bruge den funktion når man ser tv via sin YouSee HDD boks? (Det kan jeg nemlig ikke i dag med mit tv der også har PiP/PaP)