Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Igår modtog jeg mit Pioneer fra Sparshop, og idag ville jeg så sætte det op. Jeg har også købt underhøjttaleren og det originale vægbeslag. Glæden var dog kort, da jeg opdagede at til det originale vægbeslag ikke medfølger skruer, rawplugs og skiver til fastgørelse til væggen og da det er helligdag kan jeg heller ikke købe nogle !:( Utroligt at de ikke medfølger et så dyrt beslag og jeg håber ikke det er Pioneers standard, får så er jeg skufftet
Af urbananen
Lyder sært..
Jeg købte et uorginalt beslag ganske billigt, og der fulgte det hele med.
-Oven i købet nogle ganske overdimensionere franske skruer.
Så det var sgu godt nok..
fjutte skrev:Igår modtog jeg mit Pioneer fra Sparshop, og idag ville jeg så sætte det op. Jeg har også købt underhøjttaleren og det originale vægbeslag. Glæden var dog kort, da jeg opdagede at til det originale vægbeslag ikke medfølger skruer, rawplugs og skiver til fastgørelse til væggen og da det er helligdag kan jeg heller ikke købe nogle !:( Utroligt at de ikke medfølger et så dyrt beslag og jeg håber ikke det er Pioneers standard, får så er jeg skufftet
Skal ikke kunne sige om det er derfor men mine "tese" er at mange forhandlere bevidst undlader at vedlægge vægskruer da du selv ved hvilke skrruer din væg kræver.

Man kunne forestille sig at de ville få dig på nakken hvis du sætter dit tv op med medfølgende skruer og det så dratter ned af væggen..

Skal ikke kunne sige om det er derfor, men det er da en plausibel grund i hvert fald :)