Log ind med sociale netværk
02 jun 2009, 09:45
Ja det kan jeg! 
Har haft det siden 26. maj og det er dælme et lækkert tv. Det har et super billede, dyb sortniveau og ingen hakkende billeder, hverken ved bluray eller andet materiale. Det har også et væld af multimediafeatures og masser input/outputs.
Designet er virklig lækkert, med den rødlige akrylkant og sine kun 75mm i tykkelse.
Skal dog lige siges at jeg ikke har instilledet tv'et 100% endnu, da jeg stadig kører "break-in" de første 200 timer. Efter det skal det kalibreres ordenligt.
Helt sikkert anbefalingsværdig. Thumps up!
Har haft det siden 26. maj og det er dælme et lækkert tv. Det har et super billede, dyb sortniveau og ingen hakkende billeder, hverken ved bluray eller andet materiale. Det har også et væld af multimediafeatures og masser input/outputs.
Designet er virklig lækkert, med den rødlige akrylkant og sine kun 75mm i tykkelse.
Skal dog lige siges at jeg ikke har instilledet tv'et 100% endnu, da jeg stadig kører "break-in" de første 200 timer. Efter det skal det kalibreres ordenligt.
Helt sikkert anbefalingsværdig. Thumps up!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto