Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Når jeg slår over på Gaming-tv (jylland dvb-t mpeg4) på mine forældres x10y så står der intet billede. (der ER lyd på)

Det står der også på mit pz80 men det har jo heller ikke mpeg4 tuner, men jeg forstår godt nok ikke at x10y'eren ikke kan vise billede...

tv'et er købt hos et pana center, så det kan vel ikke være fordi de har fået en udenlandsk model uden mpeg4

er der nogen som kan bekræfte at der rent faktisk ER billede på kanalen?

Og måsk nogen som bor i jylland som har x10y kan/vil teste om det virker?
Af rapsac
jeg bor godt nok i kbh og der går den igennem med både billed og lyd. på mit tidligere tv uden mpeg4 var det kun lyden der gik igennem
Af praun
ok tak for det.

Det var godt nok mærkeligt...

andre? måske fra Jylland?
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Nu skriver du ikke hvordan du modtager kanalen. Har du aktiveret DVB-C på din X10'er? (er selvfølgelig kun nødvendigt hvis du bruger kabel-tv)
Af praun
jo jeg skriver:
Når jeg slår over på Gaming-tv (jylland dvb-t mpeg4) på mine forældres x10y så står der intet billede.
Af praun
Er der ingen i jylland som har et x10 som lige kan gøre mig den tjeneste at slå over på gaming-tv og se om der er billede på?
Af Hjarsen
Hvordan slår du over på game-tv btw?.

Og hvad kører du af indstillinger på dit X10y.. Nogle gode fif til det perfekte billede?.
Af Ponduus
Game-TV er en kanal som kun er at finde på MPEG-4 nettet. Så den burde være at finde sammen med DR1, tv2 osv.

Men så åbenbart ikke i Jylland?..
Af bantam
Game-TV virker på Pioneer PDP LX-5090H i midtjylland.