Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af radiomand
Vi har modtaget de første modeller af TX-P42V10E, der er DVB-S tuner indbygget i dem, det kan pt. ikke bekræftes fra Panasonic Danmark"Nordic" om det er en fejl, eller om det er permanent.

DVB-S tuneren virker fint med Canaldigital SD+HD kanaler
Af Nick_S
Den model af V10 som jeg har set var en pre sample model, der havde DVB-S tuner i. Panasonic selv sagde at når den kommer vil den kun komme med DVB-T og DVB-C. Men hey, vi med sattelit kan da kun håbe ;)
Af Illgor
radiomand - er det stadig først den 28. at der er levering på 50v10?
tænkte bare det er underligt at panasonic ikke lige tænker over at der er finale i Champions League den 27....
Skulle da tro de lige ville ha deres tv ud så folk kunne nå og købe det :s
Brugeravatar
Af radiomand
Champions League = fodbold

Chefen + marketingsChef hos Panasonic Nordic er begge af hun køn. :D :D
Brugeravatar
Af radiomand
Han netop talt med Panasonic, TX-P50V10E lander hos de Danske PanasonicCentre d. 27/5-09.
Brugeravatar
Af radiomand
Så er det bekræftet fra Panasonic, alle V10 har DVB-S, men det er kun for Tyskland at der er garanti for at det virker, samt service derefter.
Af pacman1859
Betyder det at den ikke kommer med dvb-c så?
Brugeravatar
Af radiomand
Panasonic TX-P42V10E har analog, DVB-T/C/S Mpeg 2/4 Tuner.
Af Saway
Har netop fået min v10 sat op, og det ser aldeles fremragende ud. Nuvel jeg kom fra et meget dårligt fjernsyn, så alt ville se bedre ud, men jeg er meget tilfreds med anskaffelsen. Jeg kan bekræfte, at det indeholder de nævnte tunere.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg skulle gerne modtage V10 i dag eller i morgen. Jeg skal gerne forsøge at se hvad jeg kan finde ud af med DVB-S tuneren. =)

Jeg låner også Canal Digitals HDTV boks lige i øjeblikket i forbindelse med vores HDTV Tema, så jeg har ligeledes et programkort fra dem.
Af Illgor
Han netop talt med Panasonic, TX-P50V10E lander hos de Danske PanasonicCentre d. 27/5-09.
ja, det var desværre det jeg tænkte - bor på bornholm.,..og der er fragten 2 dage om at komme frem, så får nok først mit dagen efter...
surt... :s