Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af red_martians
reelt en PZ80/85 i ny kasse.
Rigtigt fedt fjernsyn, men med noget højere effektforbrug end f.eks. X10 og G10.
Af Daniel-lys
NOgen der ved om der er lavet nogen test og anmeldelser af tv'et? eller nogen som selv har det
Af Energisparen
Det er en model, der skal udfylde det noget beskedne rum mellem X10 og G10. S10 har Full HD til forskel fra X10, men mangler G10s NeoPDPanel.

Det er efter min mening lidt et ingenmandsland S10 udfylder. G10s fordel overfor X10 er ikke så meget Full HD som det er alt det andet. Men det er det du får med S10 og det giver lidt et miskmask. Men det er stadig et godt fjernsyn, det er slet ikke det. Men du får måske mere ud af at blive ved X10 eller faktisk give lidt mere og få en G10.
Af xcardman
Energisparen skrev:Det er en model, der skal udfylde det noget beskedne rum mellem X10 og G10. S10 har Full HD til forskel fra X10, men mangler G10s NeoPDPanel.

Det er efter min mening lidt et ingenmandsland S10 udfylder. G10s fordel overfor X10 er ikke så meget Full HD som det er alt det andet. Men det er det du får med S10 og det giver lidt et miskmask. Men det er stadig et godt fjernsyn, det er slet ikke det. Men du får måske mere ud af at blive ved X10 eller faktisk give lidt mere og få en G10.
det vil give dig ret i. Hvis man gerne vil have full HD så køber man en g10
for ud over full HD viser den langt bedre sort i mørkeomgivelser. Så en s10 er i ingenmadsland.
Af TvHomer
Er der nogen der ved om S10´eren "larmer" ligeså meget som G10´eren, nu den også er full HD?
Af red_martians
I teorien bør den faktisk larme endnu mere, pga. at den strømforbrug er mærkbart højere.
Kan også være der er flere blæsere i ved lavere omdrejninger for at holde støjen nede.
Af slakke
TvHomer skrev:Er der nogen der ved om S10´eren "larmer" ligeså meget som G10´eren, nu den også er full HD?
Jeg har en G10 50" og det eneste man kan høre fra det er en svag susen hvis du slukker for lyden og høre godt efter
Af Daniel-lys
Forstår jeg det rigtigt?: den eneste forskel på x10 og s10 er at s10 har full hd?
Af sliskie
Hvilken forskel er der på x10 og s10 udover full hd?
Brugeravatar
Af radiomand
TX-P42X10Y TX-P42S10E
20.000:1 kontrast 30.000:1 kontrast
68,7 milliarder farver 134 milliarder farver
V-Real 4 V-Real PRO 3
ingen IFC 400Hz IFC
SD læser (JPEG) SD læser (JPEG + AVCHD)
Af sliskie
Okay. Så er det vel det tv man køber istedet for en x10, hvis det kun koster 1.000 kr. mere?
Er der egentlig nogen der ved, hvorfor der ikke er dvb-c tuner i de tyske modeller, når s10e er en universal model?
Af hellboss
Hej, Jeg har et Panasonic TXP-42S10, og den store pakke fra yousee. Jeg kan ikke se mine HD kanaler, burde jeg ikke det med s10'eren? Læste mig til at jeg skulle ha valgt sverige som land under opstart af tv'et. Nu står den på dansk og har prøvet endeløst at ændre det, men er ikke blevet klogere. Er der nogen der ved noget om det problem? Håber der er nogen der kan hjælpe.

Venlig Hilsen.

Franz.