Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rana
Hej - vil lige høre om andre har oplevet tilsvarende slinger i valsen med Dell.

Har bestilt en skærm 8/4 hvor det fremgår "Leveres normalt indenfor 1-2 uger" hvilket jeg tolker som max 2 uger. Hvis de ved bedre må de jo skrive det.

Har fulgt med i min ordrestatus hvor det fremgår at skærmen er under produktion og levering forventes 21/4 eller før - helt fint. I dag ser jeg så til min rædsel at den først bliver produceret fra i dag! .. og forventes leveret 14/5!?!

Tjekker man deres site står der stadig "Leveres normalt indenfor 1-2 uger".. men nu ved de sgu' da bedre.. uden at skrive det !:(
Brugeravatar
Af Rana
Nå.. fik en undskyldende mail fra Dell - de drukner åbenbart i succes. Det ser ud til de sælger rigtig mange 2209WA i øjeblikket.
Af Qwerty
Det ser ud til at jeg får den en gang i morgen.. Jeg fik samme meddelelse, bare hvor den senest estimerede leveringsdato var én dag før, da jeg bestilte d. 7.
Brugeravatar
Af Rana
Hehe... jeg er ikke den eneste der er forvirret!

Jeg fik en mail i morges om at den leveres i morgen!?! og ikke som de lige har truet med først ca. 14/5.

Blev jo nødt til at høre dem om de snart kan bestemme sig - de undskyldte med at deres ordresystem er lidt svært at stole på i øjeblikket.. så det bliver jo lidt spændende i morgen :s
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det bliver jo heller ikke bedre af at deres lager ligger i Holland, så man render ikke bare lige ud og tjekker om lagerstatus passer :)
Af Qwerty
Jeg kan i hvert fald sige at den ser fantastisk ud, især ift. skærmen på min bærbare, selvom det måske ikke er det bedste at sammenligne med..
Lysstyrke skal lige ned på 0-10 før det ser ordentlig ud, og kontrast på 75. Betragtningsvinklerne er som forventet gode, og farverne ser gode ud i fabriksindstillingerne(jeg har ikke rodet med farverne endnu, og det er uden at have nogen erfaring med det, så det er svært for mig at vurdere)
Jeg skal nok bruge den noget tid for at vurdere ghosting osv., og hvordan den er at bruge til gaming, kontorbrug og film
Brugeravatar
Af Rana
Kan kun tilslutte mig det Qwerty skriver "out of the box".

Mit fokus er foto og lidt gaming - skærmens egenskaber vedr. foto ser lovende ud.

Mit sammenligningsgrundlag er masser af forskellige fladskærme på konteret samt de skærme jeg har været ude at kigge på inden køb. Er umiddelbart godt tilfreds mht. pris/ydelse forhold og er glad for det ikke endte med et TN panel ift. foto. En enkelt pixelfejl har jeg fundet .. ikke noget problem.

Gaming er også blevet noget sjovere end med min gamle 19" Trinitron som var hot for 10 år siden. Men input lag er måske en anelse mærkbart ift. den gamle 19" ... eller også er det bare fordi jeg leder efter det .. eller er det måske mit nye GTX260 grafikkort ;;)

Jeg skal nok komme med lidt uddybende kommentarer senere på den oprindelige tråd i Computermonitors forum.

/Lars