Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nogle ting jeg godt kunne tænke mig at anmeldelsen skal belyse.

De test jeg har læst skriver om et 'høj' inputlag. Ved ikke om du kan måle på det med det udstyr du har, men er meget interesseret I at vide hvad det vil betyde når man spiller Gran Turismo 5 Prologue på PS3'eren - som jeg ved du har ;). Altså, selv om den er høj, kan man så mærke det? og er er det meget irreterende når man spiller?

Kunne også tænke mig at vide hvordan TV'et klare Shadowdetail - Som Panasonic G10 vist ikke klarede så godt.

En tredje ting jeg også gerne vil have belyst er hvor langsom TV'et er - til at skifte kanaler og starte op. Jeg har stadig aldrig haft hverken et plasma eller lcd tv, men har da hørt at de skulle være meget langsomme, så kunne godt tænke mig at vide hvordan dette TV klare sig.

En sidste ting, har TV'et en blæser som larmer? Mere end et CRT's summen?

Kan ikke vente til anmeldelsen er klar! :)
Af xcardman
mono

Shadowdetail i forhold til et G10 kunne være sjovt i test af en sony w5500.
ET g10 har en rigtig god Shadowdetail, men mindre god i forhold til et pio 590H.

Så man skal lige passe på, når man skriver dårlig Shadowdetail. Så skal der også være en reference model.

Kender en som havde et sony 40w4500 og nu et 46g10. De to kan tv kan ikke sammelignes overhovedet i billedekvaliet. Der er en g10 godt nok løbet fra en sony. Men det bliver da spændende og se hvad Rasmus kommer frem til. Men igen er det to forskellige teknologier, så billedet vil ikke komme til at ligne hinanden.
Af Mono
Uden tvivl at plasma giver et bedre billede - det kan ikke rigtig diskuteres. Nu det heller ikke billede kvalitetten jeg spørge efter. Men nogle gange kan man godt blive lidt træt af plasma fanboys her på siden (siger ikke du er det, xcardman)

Jeg synes ikke jeg har skrevet at shadowdetail var dårlig på Panasonic G10 - Skrev jo bare at den ikke klarede det så godt jf. Rasmus' anmeldelse - og jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvordan W5500 ligger i forhold til det.

Glæder mig til anmeldelsen :)