Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
expert skriver bare TX-P42G11E istedet for g10. For så kan man ikke sige det er samme skærm, hvis de kører prisgranti. Så kan man jo ikke finde en TX-P42G11E nogen andre steder. Ved det ikke helt, men det det kunne være en grund til et andet navn. Mange af deres produkter har andre navne.
Af jensot
andersholm skrev:De har dem begge 2 på deres side:

http://www.expert.dk/default.asp?state= ... A}&nodeid=

http://www.expert.dk/default.asp?state= ... A}&nodeid=

Mystisk ;;) :o
Expert køre med deres egne modeller, de hedder næsten det samme, men det kan evt være lidt med designet. Det er det samme med deres sony lcd skærme, w4000 hedder lidt noget andet, forskellen på den, er at højttalerne er sort, i stedet for sølv, foden er sølv, i stedet for sort.
Af bassman
Damn, jeg gav 10500,- for 42"G10 hos rb radio i roskilde skulle have haft is i maven :-)

Et super tv ellers :)
Af crash
Undrer mig bare hvordan du fandt frem til det g10 på elgigantens site.
Jeg har prøvet at finde det manuelt (uden om dit link) i ca 30 min og det er stadig ikke lykkedes mig af finde frem til en hvilken som helst g10 model.

Så jeg er meget nysgerrig hvordan du har fundet frem til det tilbud ?
Hvis det er kan du så også grave en fiffer" g10 frem ? O-O

venlig hilsen Tim
Af Senic
Prøv ag gå ind på www.elgiganten.dk - der er tv'et vist.
Ellers kan du gå ind under radio og tv - > tv (Lcd/Plasma) -> vælg panasonic som mærke - og her vil det så også komme frem..... :O)
Af Silentbob
Det er på forsiden af Elgigantens hjemmeside.
Af Mothy
Nogle der ved om den pris hos elgiganten er midlertidigt eller om man kan forvente det er fast pris ?
Af crash
Det var da underligt. Jeg lover for at jeg ikke kunne se de tv igår da jeg surfede rundt p deres site efter jeg så linket herinde.

Men jo ser dem nu, meg spøjst. Men DAMN 18k for 50" hos dem og kun små 9k for deres 42". Havde lige håbet på at de var så "venlige" at holde ddem i den pris. nå men så bliver det jo nok hos en panasonic forhandler det skal købes hvis ik valget nu alligevel falder på Poneers flagskib.

Det godt nok et svært valg. Der er alligevel et par kr at spare hvis man vælget g10 50" til en 15.000 har jeg set den til hos en af pasonics stores.

Hjææælp. Måske skule man bare vente til v10 kommer på banen.
Det ser jo også formidabelt ud i forhold til g10.

Men min ps3 og mine film savner nu altså noget billed kvalitet. Og det gør jeg også ! O_O
Af crash
Mothy skrev:Nogle der ved om den pris hos elgiganten er midlertidigt eller om man kan forvente det er fast pris ?
Jeg kunne forestille mig de har købt godt ind af g10 42" men mon ikke vi ser prisen ryge op i løbet af kort tid ?
Af Akker
Den 42G10 hos Elgiganten, det er da en 42G10E ... Er det ikke den man skal holde sig fra, såfremt man ønsker fuld støtte til danske kanaler?
Af Arcona
Akker skrev:Den 42G10 hos Elgiganten, det er da en 42G10E ... Er det ikke den man skal holde sig fra, såfremt man ønsker fuld støtte til danske kanaler?
E er den danske model.
Af Akker
Arcona skrev:
Akker skrev:Den 42G10 hos Elgiganten, det er da en 42G10E ... Er det ikke den man skal holde sig fra, såfremt man ønsker fuld støtte til danske kanaler?
E er den danske model.
Ja, beklager, det har jeg også fået konstateret nu.
Men det er vist så på C10 og X10 modellerne at der skal stå et 'Y' til sidst ... eller hvad?
Af Silentbob
Mothy skrev:Nogle der ved om den pris hos elgiganten er midlertidigt eller om man kan forvente det er fast pris ?
Som jeg skrev tidligere, så kunne jeg se den stod i deres system til 11.999,-. Så mon ikke den ryger opad igen.