19 mar 2009, 21:22
*Flytter lige min kommentar post til artiklen her til forummet*
Hey Rasmus - har du mere information at dele omkring specs på denne nye revidering af Pantheon A42 med 100hz? Evt. et nøjagtigt mål på dybden?
Jeg har indtil nu regnet med inden længe at købe mig et Sony W4500, men kan se på Zepto.dk at de stolt linker til en test du har lavet for BT hvor du scorer A42 højere(5) end W4500(4).
W4500 koster pt. omkring 8500 kr, så den Zepto intro-pris på 6999 kr er jo ret lokkende at rykke på hvis de to fjernsyn er nogenlunde på højde med hinanden.
Det vigtigste for mig er:
- 40-42" med god billedkvalitet
- Minimal reflektion (har ingen gardiner i stuen)
- Lav vægt (væggen den skal op på er ikke vildt tyk)
- Helst ingen hørbar blæser
- Skal passe fint med en Popcorn A110 og DivX/Mkv film
Hvad ville du vælge på baggrund af din erfaring med de to sæt? I andre har selvfølgelig også lov til at give jeres besyv med hvis andre TV ville interessante at kigge på (sidder også spændt og venter på Panasonic 42G10 anmeldelsen).
Jeg blev foresten lidt forvirret over hvorvidt der vil være en MPEG4 tuner i Zeptoen som standard når du skriver:
Tak!
Hans
Hey Rasmus - har du mere information at dele omkring specs på denne nye revidering af Pantheon A42 med 100hz? Evt. et nøjagtigt mål på dybden?
Jeg har indtil nu regnet med inden længe at købe mig et Sony W4500, men kan se på Zepto.dk at de stolt linker til en test du har lavet for BT hvor du scorer A42 højere(5) end W4500(4).
W4500 koster pt. omkring 8500 kr, så den Zepto intro-pris på 6999 kr er jo ret lokkende at rykke på hvis de to fjernsyn er nogenlunde på højde med hinanden.
Det vigtigste for mig er:
- 40-42" med god billedkvalitet
- Minimal reflektion (har ingen gardiner i stuen)
- Lav vægt (væggen den skal op på er ikke vildt tyk)
- Helst ingen hørbar blæser
- Skal passe fint med en Popcorn A110 og DivX/Mkv film
Hvad ville du vælge på baggrund af din erfaring med de to sæt? I andre har selvfølgelig også lov til at give jeres besyv med hvis andre TV ville interessante at kigge på (sidder også spændt og venter på Panasonic 42G10 anmeldelsen).
Jeg blev foresten lidt forvirret over hvorvidt der vil være en MPEG4 tuner i Zeptoen som standard når du skriver:
Zeptos nye Pantheon får desuden 2 indbyggede digitale tunere til både antennenettet og kabel-tv (DVB-T og DVB-C). Det betyder at du slipper for at have en ekstern boks stående når du vil se digitale TV-kanaler. Der kommer desuden en tilvalgsmulighed for at få mpeg4 understøttelse integreret lidt senereHar du mere info der uddyber dette?
Tak!
Hans