Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ejer du en LE40A866S1 som støjer for meget?

Af Legio
Jeg købte denne i Sverige via Komplett.se

Super tv, men man kan høre elektrisk summen fra spolerne i tv'et. Denne summen kommer når der sættes strøm til. Når tv'et tændes mindskes den elektriske summen. Det er ikke noget der forstyrer til hverdag, men når der er stille i stuen, kan dette svagt høres (3-4m derfra).

Af og til kan der høres en svag støj fra blæseren når man er ca 1m. fra tv'et. Men først efter et par timers brug.
Af SamsungTech
Jeg mener at samsung snart ville gøre noget ved den såkaldte summen.
Min kammerat har en 8-serie 40" og den siger ikke noget! Ikke engang ved 2 meters afstand.

Det er klart at blæserne kører da den bliver varm.

Ville gerne høre flere fejlmeldinger fra jer. :)
Af felix
jeg har et samsung a866s1 som støjer så man kan høre det 5 meter fta skærmen. info care har skiftet strømforsyningen det hjalp ikke og kommer i morgen og skifter blæsere og motherboard
mvh felix
Af swissmade
Jeg har købt et LE40A866 i går, og er målløs over at det larmer/summer så meget. Det lyder præcis som en gammel PC. Lige så irriterende er det når tv'et er slukket, at man så fortsat skal lykke til den høje summen/blæsen. Jeg har forsøgt at følge nogle tips læst andetsteds, men det kan jo ikke være rigtig at man skal gå på kompromis med noget andet bare for at slippe for den lyd.
Af fløjte
Har købt en LE46A866 der summer/ brummer så man kan høre det ved normalt brug. Det lyder præsis som en pc-er fra før år 2000.

Samsung prestige service kommer og kigger på problemet engang.- Men de siger allerede i tlf at den må larme 35 DB på 20 cm afstand- er det ikke meget?

Er der nogle af jer andre der har fundet en løsning eller er det bare sådan det er med denne model.

Mit gamle samsung fra 6-er serien kørte lydløst, så derfor havde jeg ingen bekymringer med at købe denne, men den er nok bedst til lufthavne og andre steder med høj baggrundsstøj.