Log ind med sociale netværk
12 mar 2009, 20:20
Jeg skulle selvfølgelig lige se, om jeg kunne forhandle prisen endnu længere ned, men den gik desværre ikke
. Så de 21.900 er vist så langt ned som vi kan komme.
Jeg fik dog i samme forbindelse oplyst, at der er 8 ugers ventetid og over 30 personer skrevet op til 5090H. Så det kan godt være det bliver lidt svært at få fat i hos fyndbørsen lige i øjeblikket
scuba skrev:Jeg er meget tæt på at bestille, er dog i tvivl omkring mailen til Fyndbåorsen.Det er ikke det helt store problem, at få dem til at tilbyde dig tv'et til den lave pris. Jeg skrev en mail til dem, hvor jeg spurgte til hvorfor 5090 var forsvundet fra deres hjemmeside. Der blev så svaret, at de ikke kunne skaffe den model hjem mere, men i samme mail bliver jeg så tilbudt 5090H til de 21.900 helt uden at jeg havde spurgt til det.
Hvad skriver jeg til dem ?
"Hej, jeg vil gerne have tv'et billigere..."
Jeg skulle selvfølgelig lige se, om jeg kunne forhandle prisen endnu længere ned, men den gik desværre ikke
Jeg fik dog i samme forbindelse oplyst, at der er 8 ugers ventetid og over 30 personer skrevet op til 5090H. Så det kan godt være det bliver lidt svært at få fat i hos fyndbørsen lige i øjeblikket
12 mar 2009, 20:37
Super artikel, man får næsten lyst til at købe en 5090H hvis ikke det var fordi min lejlighed kun er 36 kvm2. Men jeg vil gerne høre om I tror man kan lave samme trick med de nye Pana'er?
Jeg overvejer 42S10 men det koster 9500 i DK, det ville være rart hvis man kunne få den liiidt ned i pris
(måske igennem fyndsbørsen)
Mvh
Casper
Jeg overvejer 42S10 men det koster 9500 i DK, det ville være rart hvis man kunne få den liiidt ned i pris
Mvh
Casper
15 mar 2009, 00:11
Pioneer har nu annonceret at de hæver priserne pr. 1. april i år.
http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/T ... %20Pioneer
http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/T ... %20Pioneer
17 apr 2010, 12:07
Jeg har et spørgsmål i fht. garanti på et Pioneer LX5090H, som desværre har fået brændt et 4:3 aftryk på skærmen.
Hvordan står jeg i fht. garanti, da der i manualen desværre står, at man hest ikke skal se 4:3 udsendelser da det kan medføre burn-in? Skal jeg kontakte Pioneer eller min forhandler?
Jeg er sikker på, at forhandleren vil sige det er selvforskyldt, men til mit forsvar, så havde jeg aldrig i min vildeste fantasi troede burn-in stadig var aktuelt på sidste generations plasma tv.
Dit indlæg i fht. indkøb af skærmen i Sverige giver mig en muligvis falsk forhåbning om, at der er en chance for garanti reperation.
PDP+ garantien - var det et ekstra indkøb, eller er den med standard? Det fremgår ikke helt tydeligt af den ellers fine artikel.
Og lad så dette være en advarsel til andre potentielle købere af plasma TV - såfremt du vælger et sådan (for billedet er virkeligt imponerende), så se kun i wideformat - også selv om 4:3 udsendelser ligner crap i fht. forhold.
Hvordan står jeg i fht. garanti, da der i manualen desværre står, at man hest ikke skal se 4:3 udsendelser da det kan medføre burn-in? Skal jeg kontakte Pioneer eller min forhandler?
Jeg er sikker på, at forhandleren vil sige det er selvforskyldt, men til mit forsvar, så havde jeg aldrig i min vildeste fantasi troede burn-in stadig var aktuelt på sidste generations plasma tv.
Dit indlæg i fht. indkøb af skærmen i Sverige giver mig en muligvis falsk forhåbning om, at der er en chance for garanti reperation.
PDP+ garantien - var det et ekstra indkøb, eller er den med standard? Det fremgår ikke helt tydeligt af den ellers fine artikel.
Og lad så dette være en advarsel til andre potentielle købere af plasma TV - såfremt du vælger et sådan (for billedet er virkeligt imponerende), så se kun i wideformat - også selv om 4:3 udsendelser ligner crap i fht. forhold.
17 apr 2010, 13:43
Hej COMMMO
Har du prøvet at lave et "wash" af din skærm? Der findes forskellige programmer der kører prøvebilleder som forsøger at fjerne det der er burn in.
http://www.brugermanualer.dk/diverse/Bu ... Oimage.zip
Umiddelbart var jeg heller ikke bange for burn in og har endnu heller ikke oplevet det.
Ser alle mine 4:3-programmer og tænker slet ikke over at det ser lidt anderledes ud.
Jeg mener at du skal kontakte Pioneer og tale med dem.
Ring evt. til Niels Lund fra Pioneer Danmark: [email protected] - Tlf: 43555445
PDP+ er ikke ekstra tilkøb. Den bør følge med automatisk, men gjorde det ikke i mit tilfælde. Derfor rekvirerede jeg blot mappen fra Pioneer.
Jeg oplyste mit serienummer, købsdato, købssted osv. og 2 dage efter havde jeg min PDP Plus mappe fra Pioneer Danmark.
Tjek denne post:
http://www.recordere.dk/forum2/forum_po ... urnin-wash
Der er muligvis noget du kan bruge...
Har du prøvet at lave et "wash" af din skærm? Der findes forskellige programmer der kører prøvebilleder som forsøger at fjerne det der er burn in.
Umiddelbart var jeg heller ikke bange for burn in og har endnu heller ikke oplevet det.
Ser alle mine 4:3-programmer og tænker slet ikke over at det ser lidt anderledes ud.
PDP+ er ikke ekstra tilkøb. Den bør følge med automatisk, men gjorde det ikke i mit tilfælde. Derfor rekvirerede jeg blot mappen fra Pioneer.
Jeg oplyste mit serienummer, købsdato, købssted osv. og 2 dage efter havde jeg min PDP Plus mappe fra Pioneer Danmark.
Tjek denne post:
TV Samsung 65ES8005
Surround-højttalere til salg
Front Paradigm Reference Studio 80
Center+bag Paradigm Reference LCR-450
Surround-højttalere til salg
Front Paradigm Reference Studio 80
Center+bag Paradigm Reference LCR-450
18 apr 2010, 15:28
Indtil videre har jeg forsøgt mig med Pioneer's eget tip omkring "wash" af skærmen; slå over på en analog kanal med sne, og lade ændre kontrast, brightness samt color til de anførte værdier samt herefter lade den stå i 12 timer. Lige lidt hjalp det desværre.
Hvor er det godt at høre i fht. PDP+ servicen - der er måske håb forude, idet jeg antager at 2 års fuld garanti også inkludere billedet?
Jeg købte min skærm fra Komplett.dk, som har hovedsæde i Norge, hvorfor jeg heller ikke fik den mappe med - jeg hardog fulgt dine anvisninger og skrevet til Pioneer. Afhængigt af svaret, vil jeg herefter tage kontakt til Niels.
Endnu engang tak for hjælpen - håber det ender lykkeligt med den ellers totalt fede LX5090H skærm!
Tobster skrev:Hej COMMMOTusind tak for dit svar, Tobster!
Tjek denne post:
Indtil videre har jeg forsøgt mig med Pioneer's eget tip omkring "wash" af skærmen; slå over på en analog kanal med sne, og lade ændre kontrast, brightness samt color til de anførte værdier samt herefter lade den stå i 12 timer. Lige lidt hjalp det desværre.
Hvor er det godt at høre i fht. PDP+ servicen - der er måske håb forude, idet jeg antager at 2 års fuld garanti også inkludere billedet?
Jeg købte min skærm fra Komplett.dk, som har hovedsæde i Norge, hvorfor jeg heller ikke fik den mappe med - jeg hardog fulgt dine anvisninger og skrevet til Pioneer. Afhængigt af svaret, vil jeg herefter tage kontakt til Niels.
Endnu engang tak for hjælpen - håber det ender lykkeligt med den ellers totalt fede LX5090H skærm!
18 apr 2010, 18:33
Jeg tror desværre du skal være ualmindeligt heldig hvis de vil dække burn-in. Det er ikke noget der normalt går ind under garantien. Men meld endelig tilbage når du har et svar.
21 apr 2010, 21:56
Sur mås - især fordi man får indtryk af, at de er "ren" Nordisk forretning, dvs. udnytter deres størrelse til at få gode aftaler med eks. Pioneer her i Norden ..
COMMMO skrev: Jeg købte min skærm fra Komplett.dk, som har hovedsæde i Norge, hvorfor jeg heller ikke fik den mappe med - jeg hardog fulgt dine anvisninger og skrevet til Pioneer. Afhængigt af svaret, vil jeg herefter tage kontakt til Niels.Det viser sig desværre, at Komplett.dk (or deres søsterselskaber) parallel importerer Pioneer fra andre lande end dem her i Norden.
Sur mås - især fordi man får indtryk af, at de er "ren" Nordisk forretning, dvs. udnytter deres størrelse til at få gode aftaler med eks. Pioneer her i Norden ..
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto