Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af shamran
Meget spændt at høre hvad der sker.

Igen... jeg kan ikke se billede på mit serie 8 når jeg er i programguiden og jeg har Stofa digitalspejl. Mener Samsung Danmark at dette ikke passer er de velkommen til at sende en tekniker ud til mig !
Af Mlaage
Jeg har selv et Le46A796R2 og har også problemet med ikke at se billede i program guiden.

Jeg har fuldpakke fra yousee.

Jeg savner desuden muligheden for at kunne sorterer mine digitale kanaler. er der en løsning på dette??
Af Rander
Jeg vælger lige at "overse" emnet her og melder mig ind i klubben med fuld-EPG problemer på et LE32A676A1 - altså 6-serien...

Og når de så fixer den må de også gerne lige give mulighed for selv at vælge kanal-numre til DTV - YouSees skrammel med bare at lægge hele lortet ind alfabetisk er jo helt til grin... !:(
Brugeravatar
Af JBT
Hej Alle

Jeg har lige talt med den tekniker som skulle været kommet ud til mig.
Men han fortalte at det er problem på alle Samsung TV med EPG og YouSee.
Han kan ikke gøre noget ved det, han har selv et Samsung med samme problemer. Han har sendt problemet videre hos Samsung.

Samsung siger at det er YouSee der ikke har styr på det.
Det er noget med nogen buffere, så TV'et ikke kan finde video signalet.
Der bliver arbejdet på sagen, fra Samsung og YouSee.
Men hvornår problemet bliver løst vides ikke. :(

Samsung Support burde jo have haft disse oplysninger og fortalt os at de kendte til problemet.
Men de ved vist ingenting, siden de sender en tekniker ud som udmærket kender til problemet.

mvh JBT
Af HSA
Er der nogen der har fået løst denne fejl?

Eller er Samsung bare fuldstændig ligeglade med deres forbrugere !:(
Brugeravatar
Af JBT
:( :( Intet nyt fra vestfronten, har lige opdateret med ny firmware (1008), løste ikke problemet. :((

mvh JBT
Af Kief
Mlaage skrev:Jeg har selv et Le46A796R2 og har også problemet med ikke at se billede i program guiden.

Jeg har fuldpakke fra yousee.

Jeg savner desuden muligheden for at kunne sorterer mine digitale kanaler. er der en løsning på dette??
Ifølge Samsung kundeservice, så burde der være en softwareopdatering der gør at alle dine digitale kanaler bliver indstillet efter region (DK først) .. Så på den måde kan du sikre dig at TV2, DR osv i det mindste ligger i top 10-20 ... bedre end ingenting i hvert fald O-O
Af shamran
Efter min mening er det simpelthen ikke godt nok, Samsung! Yderligere beskriver i med klare vendinger hvordan det gøres i jeres manual hvilket gør det til en klar fejl som i bør udbedre.

I sidste ende kan der blive tale om en del forbrugerklager! Jeg er bestemt ikke tilfreds må jeg indrømme
Af Mxee
Der er ikke noget nyt fra Samsung eller YouSee?
Af WhiteDog
På mit LED-LCD samsung, i EPG tilstand, er der en lille skærm oppe i venstre hjørne, som bare står med en timeglas tingest. Den har altid været der og står bare og drejer rundt. Har den "skærm" en funktion, for det virker som om den "loader" hver gang man vælger en anden kanal i guiden.

Min guide er forresten også rimelig fucked-op. Kun på nogle kanaler kan jeg se, langt ud i fremtiden, hvad der kommer. Andre kanaler kan den kun se det næste program.

Jeg tror dog ikke det er samsung der er problemet. Der er nok mere YouSee som ikke streamer disse oplysninger i et KORREKT format, for der findes vel standarder for disse.
Af shamran
Jeg har opgivet at få en firmware der korregere den åbenlyse fejl der er i firmwaren på tv'et.

Jeg har der dd. købt en Zaptor boks. Det siger sig selv at det er det sidste Samsung fjernsyn jeg har købt.
Brugeravatar
Af JBT
Har de nye Samsung modeller samme problem med program guide ?
Er der nogen med de nye modeller der har lagt mærke til det.

Det kan ikke passe at Samsung ikke gør noget ved dette !:( !:( !:(
Køb ikke et Samsung Tv, de er ligeglade når man har købt

mvh JBT
Af xprezz
Nej heller ikke fikset på de nye. Jeg har dog bemærket at hvis man kun har rundt 5 digitale kanaler inde fra yousee virker det fint, med preview billede og det hele..
Af Klaus-
Kan det virkelig passe at Samsung stadig ingen opdatering eller lignende er kommet med til 866'eren (mht. digital-tv problemer) ?

- Og stadig heller ikke nogen løsning har til blæserproblemet???

Jeg er blevet tilbudt et helt nyt LE-46A866 til 9.999,- syntes ellers det lyder som en rigtig god pris! Men holder mig lidt tilbage grundet de problemer jeg har læst om herinde..

Some one confirm please..