Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jimmi_f
Hey allesammen

Efter at have fulgt Panasonic markedet i et godt stykke tid nu, har jeg mistet al viden om andre produkter.

F.eks. faldt jeg lige over et LG 50PG3000 til ca. 11k og i samme butik (expert) fandt jeg et Samsung 50A456 til samme pris.

Saa er det jeg spoerger... Hvad er fordelene ved det ene frem for det andet af de 2, og hvorfor skal jeg betale ekstra og faa et af panasonics nye modeller istedet?

Haaber i kan hjaelpe en lettere forvirret mand ;-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hold dig fra PG3000. Du skal op i PG6000 før modellerne kan anbefales. Du kan købe 50PG6000 billigere på nettet end dét du har set PG3000 til:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-1075478/ ... ign-Priser

PX80 vil være langt bedre end PG3000, men til prisen er 50PG6000 bestemt ikke noget dårligt valg og kan nok give PX80 kamp til stregen - ikke mindst på value-for-money.
Af jimmi_f
Ja det maa jeg da sige, det var da noget billigere saa! :-)

Men hvis jeg staar og skal koebe et 46-50" til de penge, 9-11k er det saa hvad du vil anbefale?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg vil stadig anbefale dig LG 50PG6000.
Af jimmi_f
Okay saa maa jeg jo se om jeg kan finde en forhandler der kan saelge og installere saadan et for mig :-) Tak for hjaelpen! :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du vil nok ikke kunne finde skærmen til 9000 kr. i en butik og slet ikke hvis det skal leveres og installeres. Hvorfor vil du ikke købe over nettet?
Af jimmi_f
Fordi jeg meget meget gerne vil have det leveret og installeret, og hvis der skulle vise sig at vaere et problem med det paa et tidspunkt, at jeg bare kan kontakte butikken og faa dem til at hente det og reparere det eller gi mig et nyt, uden det vil koste mig det store eller at jeg skal goere noget.

Ved koeb paa nettet skal man jo selv saette det op mm. og hvis der bliver problemer med det skal man til at sende det tilbage og det har jeg ikke vildt meget lyst til.

+ at jeg gider ikke til at doeje med hvis det saa ender med at jeg faar et importeret fjernsyn, selvom jeg godt ved at det bare gaelder om at have oejnene aabne:-)
Af sketchpad
Hehe... :D det forstår jeg SÅ godt, jeg købte mit
i El-Giganten på Nørrebro i København, og der stod den
til 14990,- men efter lidt diskussion om pris på nettet
fik jeg den ned til 11500,- inkl fragt (og deres egen
kostpris er faktisk 10500...) så jeg tror ikke du kommer
længre ned, men hey - prøv?