Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tillykke med jeres nye TV.

Tobster: Kan du se hvad dimensionerne på kassen er?
Brugeravatar
Af Tobster
Takker....

Måler lige sidst på eftermiddagen når jeg kommer hjem fra arbejde.
Af NTSDK
Jeg modtog en magen til her på jobbet i formiddags - den passer lige bagi firehjulstrækkeren :)

Julemanden/transportfirmaet hedder forøvrigt HIT-Danmark, 70202320. Hvis nogen skulle få brug for at snakke med dem.
Tobster skrev:Så har julemanden været hjemme hos mig og sat en palle i garagen:

Billede

Det bliver rart at komme hjem fra arbejde i dag :)
Af NTSDK
Jeg har lige målt min kasse og fik det til: 134cm x 88cm x 35cm
yakken skrev:Tillykke med jeres nye TV.

Tobster: Kan du se hvad dimensionerne på kassen er?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tak drenge. Så må jeg lige få målt køretøjet efter...
Af richthofen
Hehe fedt nok. :) Tillykke med jeres TV, guys og rigtig god fornøjelse med at sætte det op, indstille og kigge! :D

Fedt billede, Tobster! :)

Ejj jeg kan næsten ikke vente på det bliver min tur. Mandag næste uge er stadig min afsendelsedag.
Brugeravatar
Af Tobster
Så er tv'et sat op. Mangler dog at skjule ledninger.
Nu glæder jeg mig bare til at få købt den bluray-afspiller... :)

Billede Billede
Af jbroendum
yakken skrev:Tak drenge. Så må jeg lige få målt køretøjet efter...
Det lykkedes mig at få mit 5090H transporteret hjem fra KT Radio i en Volvo V40 ... det var mere turen til 4de sal, der var et problem :-)
Af NTSDK
Jeg fik også monteret mit i går aftes og det er mindst lige så fedt som forventet - både i tændt og slukket tilstand!

Fik kigget Ironman på BluRay :)
Af richthofen
Tv'et ser faktisk rigtig godt ud hængende på væggen!

Og hvor er det dog tyndt at se på når man ser det fra siden. Virker TV'et skrøbeligt pga det? Jeg mener skal man passe på det ikke knækker når det er så stort, som det er? :)

jbroendum jeg skal have mit TV op til 2 sal. Er der problemer i at få det derop - skal der være 2 til det for sikkerheds skyld?
Af richthofen
Hov har lige været på Fyndborsen.se side under min konto, hvor jeg kan se detaljer på min ordre og der er min sending røget fra 'ordre' over til 'bokförd leverans' og på siden fortælles det, at det byder at min sending er sendt afsted!

Sådan! Så er TV'et der måske på mandag/tirsdag. :D
Brugeravatar
Af Tobster
NTSDK og jbroendum ->

Nogen af jer der kan finde blanketten med PDP+ registreringen?
Jeg synes ikke jeg kan se den nogen steder :o
Af Maibritt
Hej igen.

Nu har jeg også bestilt hos hasse! =)

Flytter her til 1 marts og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal komme til at se fjernsyn.. der er ikke et alm antenne stik i lejligheden :/ vil en stue antenne være nok eller hvad er mine alternativer?

Mvh Maibritt
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er efterhånden mange alternativer til antennebaserede løsninger, men du vil også kunne se DR1, DR2 og TV2 via en stueantenne. Til oktober kan du ydermere købe abonnement hos Boxer og se en række betalingskanaler via en stueantenne, forudsat at du har købt LX5090H og ikke LX5090 - sidstnævnte har ikke MPEG4 dekoder, så der skal der tilkøbes en ekstern dekoderboks for at bruge stueantennen til betalings-TV.

Hvis du ikke kan nøjes med DR1, DR2 og TV2, så kan du også se på internetbaseret TV, som udbydes af ret mange firmaer i dag. Jeg selv har i mit internetabonnement gratis internet-TV, men da vores lejlighed obligatorisk er koblet på fællesantennen, så bruger jeg det ikke. Det leveres igennem Perspektivbredbånd, men som sagt så findes der mange andre firmaer der tilbyder det samme.

Se mere her:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1229024676
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8