Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey....

Jeg har købt en Samsung LE40A866 på fyndborsen.se

Jeg har haft den hjemme i en uge nu og har desværet erfaret at skærmen begynder at larme efter at den har stået tændt i noget tid, 5- 8 timer. Det lyder som en stationær computer / en tændt xbox 360.

Jeg er kommet frem til følgende: Skærmen er defekt og skal skiftes. Eller også kan det være at det er coleren i tv'et der begynder at larme lidt eftersom tv er blevet meget varmt.

Så af en anden bruger havde et ligende problem herinde med samme model, hans fjernsyn lød dog til at larme en del mere end mit.

Jeg kan godt overleve med den lyd der kommer efter noget tid, men er der nogen der kender noget til om 40 tommers skærme der begynder at larme lidt efter at de har stået tændt i noget tid?

På forhånd tak..

Hilsen Tobias
Af henrik4223
Det var mig, der havde det larmende tv :-) Blæserne kørte for fuld styrke allerede ved starten. Tror det er meget normalt, at TV'et skruer op for blæseren efter nogen tids drift, da det har fået varmet sig selv og sin omgiveler op i en grad, der gør at det ikke på samme måde kan komme af med varmen.

Kørte tilbage med det til fyndborsen, og fik i stedet et 796, som jeg er overordentlig tilfreds med. Det siger stort set ikke en lyd - kan kun høre det hvis jeg muter og lytter rigtigt godt efter :-)

866 er meget tyndt, men det lader ikke til at teknologien er helt med, da det alligevel kræver en ret effektiv køling - det er kun min personlige holdning...