Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Er der nogen signifikant forskel på fjernsyn med serienumrene 42PZ85EA og 42PZ85E?

Ved Panasonic centrene hedder de altid "EA", og ved diverse billige nethandler i Danmark og Sverige blot "E". Jeg mener at have læst at EA er dansk udgave af, hvor E blot står for Europa. Men er der nogen synderlig forskel (på tunere og menu-sprog f.eks.) på de to?

På forhånd tak for svar :).
Af Simonsen1988
Nej, der er ingen forskel på de to modeller. Du skal bare passe på dem der hedder noget med U. Så længe de hedder E eller EA, er det de samme modeller.
Af thomasbk
Er modellen PZ85 bedre en PZ80 ?
Af Bumbum
Tak for info Simonsen1988.

Til Thomasbk - kig på: panasonic.dk eller på denne forhandlers hjemmeside (god oversigt over forskelle): ppradio.dk.
Af Consulten
thomasbk skrev:Er modellen PZ85 bedre en PZ80 ?
Ja! :)

Har selv ét, og er meget tilfreds hermed. Personligt kunne jeg bedre lide design og lyd på PZ85. Jeg synes også, at billedet var marginalt bedre, idet jeg så begge modeller ved siden af hinanden, dengang jeg købte mit PZ85.
Af thomasbk
Tak for det. Jeg fandt den på noget kampagne tilbud, så efter alt det ros i har givet den, så turde jeg ikke vente, så den er bestilt:)
Af Turbo
...
Senest rettet af Turbo 11 feb 2009, 11:22, rettet i alt 1 gang.
Af Bumbum
Hej

Jeg var i går ude for at se performance af pz85 og pz80 og er slet ikke enig med at IFC ikke gør en forskel og bør slås fra.

Det kan være at der er nogle entusiaster, der foretrækker et hakkende billede (fordi det nu engang var optaget sådan), men jeg synes det er et langt lækrere og roligt billede at se på med IFC - no doubt.

Så hvis du ikke allerede har købt, Thomasbk, så tag lige ud og se på de to skærme ved siden af hinanden ;-).
Af Rod1983
Bumbum skrev:Hej

Jeg var i går ude for at se performance af pz85 og pz80 og er slet ikke enig med at IFC ikke gør en forskel og bør slås fra.

Det kan være at der er nogle entusiaster, der foretrækker et hakkende billede (fordi det nu engang var optaget sådan), men jeg synes det er et langt lækrere og roligt billede at se på med IFC - no doubt.

Så hvis du ikke allerede har købt, Thomasbk, så tag lige ud og se på de to skærme ved siden af hinanden ;-).
Jepper kan kun være enig! Men efter have haft fjernsynet i stykke tid vil jeg mene at Sony's "Motionflow+100Hz" gør det bedre. Der er ikke den samme "videokamera-agtig" over Sony's system :).. men jeg er enig han skal ud og kigge på de to fjernsyn!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Bumbum skrev:Hej

Grunden til at mange anbefaler, at slå IFC fra omtales i vores test af PZ85 serien her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1223277945