Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Elwis
Står og mangler et MEGET billigt fladskærms tv 32". Vil gerne have en med indbygget dvd (så ungerne kan se en tegnefilm). Det skal bare bruges i køkkenet som en slags hverdags fjernsyn. Har et ok lcd fjernesyn med bluray i stuen til, når der skal ses film... ;)

Har kigget lidt på de prosonic, der har indbygget dvd.. Er der nogle der har erfaringer med dem, eller er det noget skrammel?? Har i evt. et bedre alternativ i den absolut billige prisklasse.?

Håber der er en venlig sjæl med et godt råd.. ;)
Af J2NK
Har set LG 26LG4000 med indbygget dvd, der så fin ud til formålet, men størrelsen er så self. forkert, men mener der er en 32" version.

Hvilket prisleje leder du efter?

Generelt er det dog billigere at få en billig DVD-afspiller ved siden af.
Af Elwis
Hejsa og tak for det første input..:)

Prislejet skal bare være så billigt som muligt. Grunden til at jeg gerne vil ha en med indbygget dvd er af praktiske årsage. Det vil jeg gerne give lidt ekstra for...

Men er kommet til at tænke på at jeg måske for mulighed for hd tv i løbet af året, men der er nok ikke nogle billige med dvd afspiller der er også er full hd??

Er der iøvrigt nogle der har erfaringer med de indbygget dvd afspillere??
Af J2NK
Lad være med at bekymre sig om FullHD på en 32", prisen ryger i vejret, og du vil næsten med sikkerhed ikke kunne se forskel.

Men hvis det er kritisk for dig kan jeg kun finde Sharp Aquos LC-32DH65S til godt 6200 i en netbutik, ingen anmeldelser endnu, ser det ud til.

Har så kun set den indbyggede dvd på en lg4000, den virkede fint, ingen støj eller lag i billedet, men selve LCD TV'et havde ikke den bedste billedkvalitet.
Af Elwis
Tak for svaret

Altså hvis du ikke mener at jeg kan se den store forskel så er det da ligemeget med full hd, også når du siger at prisen ryger i vejret... Som sagt skal det jo bare være et "hverdags tv", så man kan se lidt tv, når man laver mad i køkkenet osv..

Men det lg4000 du nævnte var det en billedkvalitet, der var til at leve med?? Hvad med de prosonic er der nogle der har erfaringer med dem??
Af Elwis
Tak, jeg kigger lige på de anmeldelser..

Det er i bilka avisen jeg har fundet prosonic med dvd afspiller... her er et link

http://viewer.zmags.com/showmag.php?lin ... 3#/page26/

en 32" med indbygget dvd til 3899 kr. Men spørgsmålet om man alligevel skulle give lidt ekstra for et lg så, men har ikke erfaring med nogle af mærkerne???
Af Kratz
De Prosonic TV jeg har set har altså ikke været værd at kaste penge efter! Ikke engang som hverdags TV
Af JKay
32LG3000 er også ret godt til prisen. Min mor er ihvertfald glad for sit... Jeg kalibrerede det for hende og man kan indstille alt i Expert Mode!
Af Elwis
Hvad er forskellen på 32lg4000 og 3000??
Af Elwis
Jeg prøver lige igen...

Er der nogen der ved hvad er forskellen er 32lg3000 og 4000??
Af J2NK
LG4000 er en højere model med bedre kontrast.. men ikke de store forskelle ellers som jeg kan finde.

Læs Jkay's post nedenunder, kunne sværge at sammenligningen jeg så på sagde at begge havde indbygget DVD.
Senest rettet af J2NK 23 jan 2009, 09:01, rettet i alt 1 gang.
Af JKay
32LG3000 er uden DVD afspiller. Så hvis DVD er et must så er det 32LG4000 der skal købes.