Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Casperbrun
Jeg er i den situation, at jeg skal erhverve mig et 32" fjernsyn. Jeg har dog ikke taget stilling til plasma VS LCD, men umiddelbart hælder jeg til LCD. Jeg har kigget på Sony 32W4000, men savner 100hz. Derfor ville jeg høre om nogen kunne anbefale andre modeller og som sagt LCD eller plasma, bare kom med budene og erfaringerne :0)

På forhånd tak.

Bedste hilsner

Casper
Af Kratz
Jeg ville ikke bekymre mig så meget om at 32W4000 mangler 100hz. Husk på, dette er langt fra altid nogen fordel!
Nu er det godt nok et lille halvt års tid siden, men her vandt 32W4000 alle de sammenlignende test jeg kunne finde for 32 tommer segmentet.

Min lillebror har netop stået i samme situation som dig. Han var meget i tvivl om hvilken 32 tommer han skulle vælge. Efter at have set på rigtigt mange modeller, blandt andet fra Samsung, valgte han 32W4000 da den simpelthen stod bedst som han sagde.

Han har ikke fortrudt det et øjeblik!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Sonys modeller i den højere ende er umiddelbart gode bud på 32 tommer modellen. Der findes jo også en W4500 serie med 100 Hz, men jeg er faktisk lidt usikker på om den også findes i 32 tommer lige nu?

Ellers er LGs PG6000 serie et bud.
Af Virgilen
W4500 findes kun fra 40 " og op