27 okt 2008, 12:10
I min alt for lange søgen på en fornuftig TN skærm faldt jeg tilfældigt over denne lidt nyere 24" Samsung skærm:
http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... MYKABC/EDC
Der er en fejl på deres hjemmeside (som jeg har skrevet til dem om), så den står som 2243BW HAS i menuerne på deres hjemmeside.
Den koster kun 2.400 kr. og der er 3 års udskiftningsgaranti på stedet.
Den har dog kun DVI og D-Sub.
Er der nogen herinde der kender til skærmen?
Jeg har læst mange positive kommentarer omkring skærmen på nettet, men de fleste kommenterer ikke rigtigt på dens non-scaling feature, men kun at den kan undlade at skalere 4:3.
Er det mon rigtig pixelmapping 1:1 eller kan de have lavet en funktion der kun kan lave bjælker i siderne og ikke i top og bund?
Jeg tænker her mest på input i 1080p.
Der findes vist også en version med USB hub (som dog sidder åndssvagt/grimt efter min mening ligesom på 2493HM), men tror ikke det er den jeg har fundet.
Jeg synes skærmen ser ganske interessant ud, og det undrer mig, at jeg ikke er faldet over den før nu... Det skyldes nok fejlen inde på Samsungs danske hjemmeside.
Hvis jeg køber skærmen, vil jeg forsøge at vende tilbage med lidt kommentarer.
Mvh. Martin
http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... MYKABC/EDC
Der er en fejl på deres hjemmeside (som jeg har skrevet til dem om), så den står som 2243BW HAS i menuerne på deres hjemmeside.
Den koster kun 2.400 kr. og der er 3 års udskiftningsgaranti på stedet.
Den har dog kun DVI og D-Sub.
Er der nogen herinde der kender til skærmen?
Jeg har læst mange positive kommentarer omkring skærmen på nettet, men de fleste kommenterer ikke rigtigt på dens non-scaling feature, men kun at den kan undlade at skalere 4:3.
Er det mon rigtig pixelmapping 1:1 eller kan de have lavet en funktion der kun kan lave bjælker i siderne og ikke i top og bund?
Jeg tænker her mest på input i 1080p.
Der findes vist også en version med USB hub (som dog sidder åndssvagt/grimt efter min mening ligesom på 2493HM), men tror ikke det er den jeg har fundet.
Jeg synes skærmen ser ganske interessant ud, og det undrer mig, at jeg ikke er faldet over den før nu... Det skyldes nok fejlen inde på Samsungs danske hjemmeside.
Hvis jeg køber skærmen, vil jeg forsøge at vende tilbage med lidt kommentarer.
Mvh. Martin