Log ind med sociale netværk

07 apr 2006, 00:16

Har fået byttet skærmen- den første var meget slem at se på synes jeg.
Den nye skærm buer ikke nær så meget, og er helt acceptabelt. Men ja, tilsynladende en generel fejl.
Heller ingen pixelfejl
Nogen tricks til drejefoden? Den er lidt besværlig, tager "det hele med sig" når man drejer på den, og glider ikke blot rundt i sit leje.
Hvordan har i andre indstillet jeres med hensyn til farve, kontrast osv?
Jeg bruger 9300, og 50/50 i kontrast og lysstyrke.
Men alt i alt yderst tilfreds med skærmen. Et kanont køb prisen taget i betragtning- og hold kæft hvor er det lækkert med widescreen
*EDIT* Øhmmm... Enten er jeg for kritisk, eller også har jeg røntgen øjne... Synes skærmen er lidt gullig i nederste højre hjørne i forhold til resten af skærmen. Kan især ses ved hvid farve, men synes også jeg kan ane en lille farvesforskel med andre farver.. Tror måske dette kunne være grundet baggrundsbelysningen.. Anyone??

Den nye skærm buer ikke nær så meget, og er helt acceptabelt. Men ja, tilsynladende en generel fejl.
Heller ingen pixelfejl
Nogen tricks til drejefoden? Den er lidt besværlig, tager "det hele med sig" når man drejer på den, og glider ikke blot rundt i sit leje.
Hvordan har i andre indstillet jeres med hensyn til farve, kontrast osv?
Jeg bruger 9300, og 50/50 i kontrast og lysstyrke.
Men alt i alt yderst tilfreds med skærmen. Et kanont køb prisen taget i betragtning- og hold kæft hvor er det lækkert med widescreen
*EDIT* Øhmmm... Enten er jeg for kritisk, eller også har jeg røntgen øjne... Synes skærmen er lidt gullig i nederste højre hjørne i forhold til resten af skærmen. Kan især ses ved hvid farve, men synes også jeg kan ane en lille farvesforskel med andre farver.. Tror måske dette kunne være grundet baggrundsbelysningen.. Anyone??
									  07 apr 2006, 12:49

Fik svar fra Philips som svare på vores spørgsmål:
De første skærme af denne model var 16ms men efter uge 50 2005 er det 8ms skærmen. Det kan have være en gammel kasse så du kan se det på serie nummeret og kun på serie nummeret.
/00 er med europæisk strømkabel og/05 et emed en engelsk strømkabel og har ikke noget med ms at gøre.
Serienummeret kan være BZ000552123456 det vil sige at denne monitor er fra 2005 uge 52, sådan ser du det.
Med venlig hilsen,
Kirsten Hagemeier
Philips Customer Care Centres
Min skærm er fra Januar 2006 så den må være 8ms.

De første skærme af denne model var 16ms men efter uge 50 2005 er det 8ms skærmen. Det kan have være en gammel kasse så du kan se det på serie nummeret og kun på serie nummeret.
/00 er med europæisk strømkabel og/05 et emed en engelsk strømkabel og har ikke noget med ms at gøre.
Serienummeret kan være BZ000552123456 det vil sige at denne monitor er fra 2005 uge 52, sådan ser du det.
Med venlig hilsen,
Kirsten Hagemeier
Philips Customer Care Centres
Min skærm er fra Januar 2006 så den må være 8ms.
									  10 apr 2006, 09:59

Nu er forvirringen da total omkring denne skærm:
Går man ind og kigger på EDB priser, kan man finde den nye og den gamle angivet således på forsiden og forskellige butikker:
Nye: Kontrast 800:1, Responstid 8ms.
Gamle: Kontrast 600:1, Responstid 8ms
Det burde dog være således:
Gamle: Kontrast 600:1, Responstid 16ms
Er man derimod hurtig, kan man få den nye til kun kr. 3250 hos enavia.com (i sidste uge havde de sidst på ugen sat den op til 4.250, hvor den først på ugen lå til 3520??!!). Det må da siges at være et godt køb for en 20" widescreen!
http://www.enavia.com/dk/da/con/product ... id=1050023

Går man ind og kigger på EDB priser, kan man finde den nye og den gamle angivet således på forsiden og forskellige butikker:
Er man derimod hurtig, kan man få den nye til kun kr. 3250 hos enavia.com (i sidste uge havde de sidst på ugen sat den op til 4.250, hvor den først på ugen lå til 3520??!!). Det må da siges at være et godt køb for en 20" widescreen!
									  10 apr 2006, 12:22

xenius skrev:Nu er forvirringen da total omkring denne skærm:Tak for tippet - er nu bestilt og El-Giganten får deres model tilbage
									  20 sep 2006, 10:08

Svaret jeg fik var AT DET ER SAMME SKÆRM! Den optræder ved en fejl 2 gange fordi den ene leverandør kalder den 200W6CS og den anden 200W6CS/00.

Begge skulle have kontrast 800:1 og respons 8ms. I øvrigt har de lagerførte Serial Nr. VN2C 0607xxxxxx dvs produceret i 2006 uge 7.
Så jeg har besluttet at beholde min som jeg lige har købt i MidtData selvom den har Nr. VN2C 0604xxxxxx. For det er vel evt også den "nye" model???
Hold kæft hvor er det noget rod med ham Philipsen hva?

BrunoB
--------
Seneste:
Det ser ud som om produktionen af 200W6CS er stoppet

http://www.pixmania.co.uk/uk/uk/183387/ ... ay-20.html
This product is no longer available !
Philips vil tilsyneladende erstatte den med det billigere TN-panel PHILIPS 200WB7ES (8 ms).
---
Se i øvrigt følgende opdaterede liste over bl.a de TFT enheder Philips oa. bruger:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... highlight=

xenius skrev:Nu er forvirringen da total omkring denne skærm:Jeg ved ikke om mit indlæg afklarer eller roder denne diskussion om 8 eller 16ms mere til, men i dag (20-09-06) har jeg lige snakket med Enavias salgsafdeling fordi de reklamerer med at de har omtalte Philips Brilliance 200W6CS i 2 udgaver. Begge opgivet til Responstid 8ms men med forskellig kontrast 600:1 eller 800:1 og med 2 forskellige priser (Kr 2.800/2.950).
Svaret jeg fik var AT DET ER SAMME SKÆRM! Den optræder ved en fejl 2 gange fordi den ene leverandør kalder den 200W6CS og den anden 200W6CS/00.
Begge skulle have kontrast 800:1 og respons 8ms. I øvrigt har de lagerførte Serial Nr. VN2C 0607xxxxxx dvs produceret i 2006 uge 7.
Så jeg har besluttet at beholde min som jeg lige har købt i MidtData selvom den har Nr. VN2C 0604xxxxxx. For det er vel evt også den "nye" model???
Hold kæft hvor er det noget rod med ham Philipsen hva?
BrunoB
--------
Seneste:
Det ser ud som om produktionen af 200W6CS er stoppet
http://www.pixmania.co.uk/uk/uk/183387/ ... ay-20.html
This product is no longer available !
Philips vil tilsyneladende erstatte den med det billigere TN-panel PHILIPS 200WB7ES (8 ms).
---
Se i øvrigt følgende opdaterede liste over bl.a de TFT enheder Philips oa. bruger:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... highlight=
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto