Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nkbitsch
Nogen der kender til den her?

Jeg går lige pt. og leder efter en pdp-428xd, og så igår i elgiganten, faldt jeg over den her: PDPSX4280D

Jeg synes modelnummeret lyder lidt mærkeligt, men er det bare en normal 4280xd? de sælger den lige pt. for 13000kr.

Håber der er nogen af jer der er lidt mere inde i modelnumre.
Af kskruger
nkbitsch skrev:Nogen der kender til den her?

Jeg går lige pt. og leder efter en pdp-428xd, og så igår i elgiganten, faldt jeg over den her: PDPSX4280D

Jeg synes modelnummeret lyder lidt mærkeligt, men er det bare en normal 4280xd? de sælger den lige pt. for 13000kr.

Håber der er nogen af jer der er lidt mere inde i modelnumre.
Det kunne ligne en svensk model:
http://www.pioneer.se/se/products/62/63 ... index.html
Virker som et okay tilbud til 13000,-
Af nkbitsch
Nå nu fik jeg researchet lidt, og faldt over det her.

[img]http://i159.photobucket.com/albums/t160 ... 27/g8a.jpg[/img]

Det virker lidt som om at det er en 4280XD i et G7 kabinet?

Men lige for at sætte streg under, vil det så sige at dette reelt set er et 428xd uden ting som lyssenssor etc. og jeg ved at købe dette tv, får det bedste 42" tv på markedet? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, altså selve panelet er nok det samme, men du kommer til måtte mangle en hel del ting, såsom USB, PiP, lyssensor (som er lidt lige meget), Alu-fjernbetjeningen, subwoofer-output OG, ikke mindst, ISF kalibreringsmenuen!
Af nkbitsch
Nå. så fik jeg købt mit TV.

Det blev til ovenstående model. Jeg ved godt at det mangler et par ting som ISF menuen, men da jeg ikke havde nogle intentioner om at få det kallibreret anyways, gjorde det ikke noget for mig.

Jeg fik pruttet et godt og stabilt vesa beslag med i prisen, så med 13K synes jeg at jeg slap ret billigt.

Jeg vil bare takke alle jer som har rådet mig til at købe et 428XD. Det er et fantastisk TV, og jeg har ikke fortrudt en enkelt gang, at jeg ikke brugte pengene på et billigere panasonic i steddet :)

Endnu engang tak for hjælpen, uden dette forum, havde det nok endt med at jeg var blevet rådet til at købe noget bras af en sælger i elmutanten.

MVH
Niels
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
tillykke med nyerhvervelsen!