Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Quasimodo
Ifølge adskillige sider på nettet så skulle PX81 være på vej ud på markedet. Det skulle ifølge kilderne være ude sidst i denne måned.
Jeg synes nu ikke, at jeg umidelbart kan spotte den store forskel ??

Specifikationer : Den nye modellen er basert på det nyeste Panasonic G11 plasmapanelet.

V Real 3 prosessoren gir skaleringsmuligheter opp til 1080p. TV-en har 15000:1 i kontrast og mange finesser som 100Hz dualscan, 24P playback og SD kortleser. Modellen har 3x HDMI og både analog og digital tuner.

Features:

37" med nyeste G11 panel fra Panasonic
Elegant design i sort
3 x HDMI & PC inngang
Kontrastforhold: 15.000:1
V-audio med Bass Boost (20W)
1.000 sider MEGA Tekst-TV
V-Real 3 teknologi sikrer en uovertruffen billedkvalitet
1080p kompatibilitet til aktuelt og kommende HD materiale
Digital Optimizer demper støy og øker klarheten
VIERA Link
Picture and Text, Digital Optimizer & Advanced 3D Colour Management
Motion Pattern Noise Reduction & Sub-Pixel Controller

Og selvfølgelig har vi lige købt den "forældede" model PX80 ;-).

Mvh.
Af keler
Det er ikke til det danske markede. Mener det er til det Japanske, men er ikke sikker. Så no worries.
Af Schrum
Fik faktisk mit PX80 ind af døren i går, skidt pyt, for det er for lækkert :D
Af lennon
Der kommer ikke en væsentlig afløser for PX80 før til foråret . . ;)
Af Balloonatic
Kommer der så prisfald på PX80? Overvejer snart at købe et, men kunne så vente til foråret.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
ja, prisen falder nok lidt når px80 skal afløses. Men til den tid er næste generation jo også bedre og tror du så du kan undvære alle de nye features?
Af lennon
Balloonatic skrev:Kommer der så prisfald på PX80? Overvejer snart at købe et, men kunne så vente til foråret.
Det er muligt at den i bedste fald falder 10-15 % - hvilket vil sige nogle få hundrede kroner.

Med andre ord ikke værd at vente på - få et liv - og køb nu, hvis du har behovet ! !
Af Balloonatic
yakken skrev:ja, prisen falder nok lidt når px80 skal afløses. Men til den tid er næste generation jo også bedre og tror du så du kan undvære alle de nye features?
Det er der selvfølgelig noget om, men det kommer an på hvilke features. I øjeblikket har jeg en 26" Prosonic skærm fra Bilka, så behovet for en bedre skærm stiger kraftigt, jo mere jeg glor på 37" PX70 skærmen i stuen. Så jeg er ret sikker på at PX80 vil gøre gavn, især da jeg ikke har særlig mange penge at give af.