Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, så længe du ikke har kvitteret for modtagelse, så foregår alt for firmaets regning. Med mindre du selvfølgelig har givet dem lov til at stille varerne udenfor...
Af Nord
Så var jeg lige inde og tjekke justbuyit (tak Niels). Og de har den danske garanti og TV'et er fornuftigt prissat, samt de svarer hurtigt :)

Yakken -> det var den (#¤£%&@) forretning der sendte det, der havde krydset af pakken bare kunne sættes uden underskrift.
Men de ringede stadig ikke som aftalt. Naboen havde også en pakke stående der samme dag.. og han var hjemme, så de ringede ikke engang på.
Men er selvfølgelig nok fordi jeg ikke er vant til at bruge dem, jeg ikke ved alle de småting.

Nu må vi prøve DDF igen. Håber det går bedre denne gang :)

Og nu skal jeg nok lade være at irritere jer mere med mit ligegyldige spam (... håber jeg ;) )
Af mbm
Hvordan skal vi egentlig forholde os til at vi er blevet snydt for 24p understøttelse? Det var én af de ting som gjorde jeg købte PG6000 i sin tid.
Jeg har skrevet til LG, men de svarer ikke!
Brugeravatar
Af Niels Johansen
Godt spørgsmål - faktisk er købere af 6900 jo også blevet snydt i forhold til specs og reklamer.

Jeg har også skrevet til LG, men med samme held.

Det er lidt ærgerligt når nu LG prøver at kaste sig ind på markedet med god service og gode TV - men de er måske ligeglade?

Jeg kan til nød forstå vores lille andedam bliver overset, men det må da være præcis det samme ude i den store verden.

Emnet er nok lidt for nørdet til forbrugermagasiner og lign. men det er jo gerne der magten ligger - desværre.
Af mbm
Nu svarede LG tilbage på min mail. Jeg nævnte at det i flere test er vist at PG6000 ikke kan afspille p24 uden judder:
Jeg kan kun beklage at du ikke er tilfreds med dit tv.
Testen du nævner er ikke noget vi er bekendt med.
Hvis du er meget utilfreds med de tekniske specifikationer,
er det noget du må tage op med din forhandler.

Venlig hilsen
LG Support
Brugeravatar
Af Niels Johansen
Nåh ja, for det kan forhandleren jo sagtens gøre noget ved.
Det er jo ham som udvikler fjernsynene og bestemmer hvad der skal stå i specs.
Utroligt. O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mon ikke Rasmus har en bedre chance for at råbe nogen semi-vigtige personer op derinde? Det er lidt utilgiveligt at reklamere med en så eftertragtet feature som 1080p24 når TVet åbenlyst ikke har det, så på den ene eller den anden måde må vi få gjort andre end supportafdelingen opmærksom på problemet.
Brugeravatar
Af Niels Johansen
yakken skrev:Mon ikke Rasmus har en bedre chance for at råbe nogen semi-vigtige personer op derinde? Det er lidt utilgiveligt at reklamere med en så eftertragtet feature som 1080p24 når TVet åbenlyst ikke har det, så på den ene eller den anden måde må vi få gjort andre end supportafdelingen opmærksom på problemet.
Ja, undskyld min uvidenhed - men hvor er det lige Rasmus kan råbe? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Han taler jo trods alt med personer hos LG der udlåner udstyr til tests og uden at skulle gøre din eller andres stemmer mindre højrystede, så kunne det jo være at kritik fra en anmelder blev hørt tydeligere end fra en bruger? ;)
Af Nick_S
mbm - har du tilfældigvis købt dit tv i Merlin? For i så fald skal jeg gladeligt hjælpe dig med at få kontakt med LG. Så må jeg tage den igennem min konsulent, han er ihvertfald nem at få fat i ;)

Venlig hilsen
Nick
Af mbm
Nick_S skrev:mbm - har du tilfældigvis købt dit tv i Merlin? For i så fald skal jeg gladeligt hjælpe dig med at få kontakt med LG. Så må jeg tage den igennem min konsulent, han er ihvertfald nem at få fat i ;)

Venlig hilsen
Nick
Nej har ikke købt det hos Merlin, men hvis du kan komme igennem til LG må du da meget gerne det.
Af Viva1
Jeg har i dag drøftet sagen med en nøgleperson hos LG og udfaldet er at jeg sender dem detaljerne her om lidt. De var ikke bekendt med problemet i forvejen.

Når deres tekniske chef er tilbage fra IFA (en messe i tyskland) så vil de drøfte sagen internt i det tekniske team.

Der forventes at kunne skrive mere ind på dette om en uges tid.
Brugeravatar
Af Niels Johansen
Så ser det jo ud som om der sker noget! :D
Det bliver spændende at følge med i.

Og jeg mente det altså ikke nedsættende mht. min besked om hvor Rasmus kan råbe - jeg vidste det bare ikke O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Niels Johansen skrev:Og jeg mente det altså ikke nedsættende mht. min besked om hvor Rasmus kan råbe - jeg vidste det bare ikke O_O
Sådan blev det bestemt heller ikke opfattet. No worries.

Vi ser frem til resultatet af henvendelsen til LG.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10