Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jaelthas
Hej, mit budget er lige ved en 6500kr, og jeg står og mangler et fjernsyn, men det skal ikke været et PX80, da jeg står og mangler et nu, har nemlig kontaktet getmore, og de kan først levere i midten af august månede.

Er der nogen som har nogle forslag?
Af Nick_S
hvorfor i alverden ville du ogås købe noget hos getmore?! Forstår jeg personligt ikke.

Jeg ville spare de sidste 500-1000 kroner op og købe PX80 et andet/ordentligt sted. Det er virkelig det eneste rigtige TV der nærmer sig dit budget.
Af Jaelthas
Nick_S skrev:hvorfor i alverden ville du ogås købe noget hos getmore?! Forstår jeg personligt ikke.

Jeg ville spare de sidste 500-1000 kroner op og købe PX80 et andet/ordentligt sted. Det er virkelig det eneste rigtige TV der nærmer sig dit budget.
Har aldrig haft problemer med Getmore hverken RMA eller bestilling, jo ikke deres skyld at leverandøren failer...

Well, jeg syntes det er vildt at skulle give 1000kr mere for noget som koster så lidt. Der er jo en del % oven i prisen
Af Diazz
Har som Jaelthas heller aldrig haft problemer med dem. Super hurtig levering og rigtig god service