Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Juice?
Rasmus Larsen skrev:Det er producenten kaldet Ionic. Jeg ved faktisk ikke hvor det forhandles, da forhandleren jeg brugte i sin tid, nu kun sælger til erhverv.

Men prøv at kig lidt rundt efter Ionic Flexo eller Ionic Plano.

er det dem her du snakker om ? (bare lige for at være sikker)

http://www.geco.dk/product.asp?product=70

http://www.allok.dk/default.asp?Action=Details&Item=386

og hvordan virker det der click system, jeg synes ikke helt selv jeg kan tyde billederne :S
Af Schrum
Bare lige et hurtigt spørgsmål.. PX80, er det FULLHD eller bare HD Ready? Nogle steder har jeg læst, at det er full, og andre at det bare er ready.. Og i jeres anmeldelse skriver i, at det er med 1080p, betyder det ikke FullHD?

MVH
Schrum
Af Juice?
så vidt jeg ved er px80 kun HD-ready.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
TVet kan modtage 1080p signaler, men det er ikke ensbetydende med at opløsningen er 1080p. Det betyder bare at TVet nedskalerer signalet så det passer til skærmens 1024x768 punkter. Det er jo højt og tydeligt skrevet hvad skærmens opløsning er - så kan der næppe være tvivl om hvorvidt det er fuld HD (1920x1080) eller ej.
Af zyckelmaster
Det var et kringlet svar til den stakkels spørger Yakken!

Schrum, Panasonic PX80 er "kun" HD-ready. Når jeg skriver kun i trunkering, så er det fordi jeg ikke ser det som det store problem, så længe skærmen viser et godt billede, og det synes jeg virkelig, den gør (står lige foran mig i stuen ;) )
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad kringlet var der i det? Manden spørger jo både til opløsning og 1080p signal. Du svarer jo ikke på om 1080p betyder fuld HD i dit svar alligevel? ;)

Hvis du har en BluRay afspiller, så er materialet optaget i fuld HD, dvs. 1920x1080 opløsning, hvilket er 1080p.
TVet kan godt modtage disse data fra din BluRay afspiller, men da skærmen kun har 1024x768 fysiske punkter, så skal billedet altså nedskaleres så det passer til TV'ets opløsning.

Der findes også TV derude som ikke er i stand til at modtage et 1080p signal, hvor afspilleren er nødt til at gøre noget ved signalet før det sendes afsted, derfor er det en fordel at have et TV der i det mindste kan modtage signalet, selvom opløsningen måske ikke er fuld HD.
Af AndyBN
Kan man så se forskel på et PX80 der har en opløsning op 1024 x 768 og et hvilket som helst andet tv der har en opløsning på 1366 x 768, når man ser noget på f.eks. en blu-ray der spiller i 1920x1080?
Af thomit
Du vil sannsynligvis se forskjell ja, og det vil høyst sannsynlig være til PX80`s fordel.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kommer også an på hvor tæt du sidder på skærmen. Oftest vil du ikke se nogen forskel hvis vi kun tænker på opløsning og ikke kvaliteten af TVet
Af Schrum
zyckelmaster skrev:Det var et kringlet svar til den stakkels spørger Yakken!

Schrum, Panasonic PX80 er "kun" HD-ready. Når jeg skriver kun i trunkering, så er det fordi jeg ikke ser det som det store problem, så længe skærmen viser et godt billede, og det synes jeg virkelig, den gør (står lige foran mig i stuen ;) )
Tak for svaret (også tak til dig Yakken ;))

Jeg skal have mit op og hænge på mit værelse, har valgt 42" tommeren, da nu større nu bedre :P
Men der bliver maks en afstand på 3,5 meter, er det for lidt?
Af thomit
Schrum skrev:
zyckelmaster skrev:Det var et kringlet svar til den stakkels spørger Yakken!

Tak for svaret (også tak til dig Yakken ;))

Jeg skal have mit op og hænge på mit værelse, har valgt 42" tommeren, da nu større nu bedre :P
Men der bliver maks en afstand på 3,5 meter, er det for lidt?

Nei! ::l
Af simi
TFL skrev:
er der ikke nogen som har det, der vil vil skrive om fjernsynet skinner lange kanten ligesom samsungs.
Hvis det er rammen du mener så tror jeg godt du kan regne med det. Det er jo af pianolak. Har det ikke selv endnu, men kan næsten ikke forestille mig andet.
Yep rammen er blank pianolak, og ser rigtig lækker ud synes jeg.

Jeg har ikke oplevet hakkende tekst horisontalt som et tidligere indlæg spurgte til. Måske var 100hz slået fra? Bevægelse klares flot her på min 37".
Af AndyBN
yakken skrev:Det kommer også an på hvor tæt du sidder på skærmen. Oftest vil du ikke se nogen forskel hvis vi kun tænker på opløsning og ikke kvaliteten af TVet
Hvis jeg nu sidder omkring 2,5 meter, er der så forskel?
Af antidote
Når vi nu er ved denne model. Nogen der kan anbefale en billig og pålidelig online-forhandler af dette TV?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12