Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NoNameDesigndk
Mike L. skrev:Ja okay ;) , tænkte mere på en 46"
Ved ikke lige om de har det i alle Fona butikker.
nej det har de vist ikke .. undskyld ;) (Sønderborg har i hvert fald kun en 32" )
Af Nightcrawler990
Nå okaii. Det er jeg jo glad for i skriver. For er næsten 100% sikker på det blir det, når jeg får sparet sammen her om små 14 dage.

Lige en tilføjelse så har jeg mig lade fortælle at menu-visningen skulle være magen til den på PS3. Det passer jo bare helt perfekt sammen, hvis man altså har sådan en BadboY!!

Regner med at bruge den til PS3 (bluray og spil) også til at nørde lidt PC-spil, primært det anderkendte World of warcraft, kender i det ?? :D

Kæresten har et ældre bravia tv ca. 1 år gammelt. Det kører bare super flot med en PC tilsluttet. Tror I ikke det blir det samme med det her ??

Har så lige et spørgsmål til, er det en god ide at købe fladskærme på nuværende tidspunkt ??

Jeg synes nemlig det går vildt hurtigt med udviklingen pt. ??

Jeg bor I næstved og sku måske lige kigge forbi det der FONA en af dagene.
Af Mike L.
Nightcrawler990 skrev:Nå okaii. Det er jeg jo glad for i skriver. For er næsten 100% sikker på det blir det, når jeg får sparet sammen her om små 14 dage.

Lige en tilføjelse så har jeg mig lade fortælle at menu-visningen skulle være magen til den på PS3. Det passer jo bare helt perfekt sammen, hvis man altså har sådan en BadboY!!

Regner med at bruge den til PS3 (bluray og spil) også til at nørde lidt PC-spil, primært det anderkendte World of warcraft, kender i det ?? :D

Kæresten har et ældre bravia tv ca. 1 år gammelt. Det kører bare super flot med en PC tilsluttet. Tror I ikke det blir det samme med det her ??

Har så lige et spørgsmål til, er det en god ide at købe fladskærme på nuværende tidspunkt ??

Jeg synes nemlig det går vildt hurtigt med udviklingen pt. ??

Jeg bor I næstved og sku måske lige kigge forbi det der FONA en af dagene.
Nu har jeg ikke set den med Pc Tilsluttet, men jo mener sgu det vil blive med den gamle i har.

JA altså hvorfor ikke du er da fremtidssikret med en W4000 som har (Mpeg-4) DVB-T- og DVB-C
Men tag lige til en Fona butik i området og se selv kvaliteten på skærmen.
Af NoNameDesigndk
ja w4000 har en XMB menu ligesom PS3, dog læste jeg en test hvor de sagde den ikke var så hurtig, men hvor tit er man også lige i menuen ;)

Jeg vil da stærkt gå ud fra at det kun kan være blevet bedre end hendes tv.. ellers går udviklingen m.m. da den forkerte vej ;)

hmm Jeg tror ikke der kommer så meget mere i år fra producenterne, med mindre du vil ud og investere flere penge end de 15000 for en 46" eller 12000 for 40" .. ? så ville den nye Sony topserie være et bud, men den kommer først sidst på sommeren..
Alternativt er der den nye E serie fra Sony, hvor de har lagt meget vægt på designet, men de bliver vist også dyrre end w4000 .. (hvis vi altså kun skal snakke Sony, ellers er der Panasonics nye px eller pz serier, eller Pioneers prisroste plasma'er)
Af Nightcrawler990
Takker lige for de hurtige svar.

Nej så længe kan jeg ikke vente, plus at man kan jo ikke blive ved med at vente hvis man gerne vil have et tv. Det dur jo ikke.

Som I også skriver så er det jo go kvalitet man får for pengene og udviklingen på et år er jo enorm, så mener ikke det er helt hul i hovedet at købe et på nuværende tidspunkt.

Det skal selvfølgelig ses, men tror det er et fornuftigt køb. Jeg har dog fundet det til lidt lavere pris hos KARVIA Concept Store.

Og fedt hvis PC'en blir ligeså flot som kærestens, for så er jeg sku godt tilfreds!

Har liger et spørgsmål ang. Samsung tv, når der står de understøtter game-mode. Så er det kun X-box ikk ??

http://www.hifipriser.dk/Products/listp ... ?ID=441251
Af Mike L.
Nightcrawler990 skrev:Takker lige for de hurtige svar.

Nej så længe kan jeg ikke vente, plus at man kan jo ikke blive ved med at vente hvis man gerne vil have et tv. Det dur jo ikke.

Som I også skriver så er det jo go kvalitet man får for pengene og udviklingen på et år er jo enorm, så mener ikke det er helt hul i hovedet at købe et på nuværende tidspunkt.

Det skal selvfølgelig ses, men tror det er et fornuftigt køb. Jeg har dog fundet det til lidt lavere pris hos KARVIA Concept Store.

Og fedt hvis PC'en blir ligeså flot som kærestens, for så er jeg sku godt tilfreds!

Har liger et spørgsmål ang. Samsung tv, når der står de understøtter game-mode. Så er det kun X-box ikk ??

Tjah.. samsung syntes jeg du skal holde dig fra, havde en kammerat som havde en 40F86 med 100Hz og det hele, den var da total ringe i hurtigt bævegelser og fik underlige linjer midt på skærmen mens han spillede PS3.
Jeg vil aldrig investere i en samsung Tv lige meget hvilken type det er.
Af NoNameDesigndk
Nightcrawler990 skrev:Takker lige for de hurtige svar.

Hvad er dit budget på, og hvad var det du skulle bruge skærmen til ?

de priser som W4000 bliver solgt til, synes jeg man får ret meget for pengene i forhold til priserne på de gamle Sony'er og at den er bedre end mange af disse..

Hvad er det for et Sony kæresten har, inden vi kommer til at få dig til at tro noget forkert .. ?

Samsungs Game-mode er vist bare en farveindstilling med mere som de mener det skal se ud når man spiller, ergo kan det også bruges til PS3, men er dog udviklet sammen med Microsoft..

Sønderborg Fona har forresten også fået et 46" W4000 frem.. ;) det er ret fedt i den størrelse :D (men pengepungen siger noget andet :( )
Af HamsterDK
Har også selv været tændt på Sony's 46" W4000 men så så lige at man kan købe Panasonic's 46" TH-PZ80 til 13000 herhjemme (parallel).

Tror sgu jeg vælger Pana'en, Så må retention og burn-in stå sin prøve.
Af Holm86
Hvad hedder den nye topmodel fra sony som skulle komme i slutningen af sommeren??
Af Eiberg
Formentlig bare X4000/X4500...
Af Nightcrawler990
Jeg kigger lige i aften hvad det er for et hun har.

Jamen jeg har skravet ca. 10000 sammen, så noget i den stil ville være passende. :)

Ellers har jeg overvejet noget Samsung, men synes bare man får mere for pengene hos Sony! Desuden er PS3 jo også Sony, så har en syg idé om at det passer godt sammen.

Jeg tar forbi FONA idag og ser på det.
Af NoNameDesigndk
hmm har du overvejet Panasonics PX80'er ? den kan fås til under 10.000 i 42" både parallelimporteret og ikke. Og den er ekstremt rost for sit billede og kaldes den med det bedste billede til de penge.. ;) (og W4000 kan ikke fås til 10.000 endnu, heller ikke parallelimporteret med mindre du vil have en 32")

Hehe den tanke med Sony og PS3 har jeg også haft, men det er jo lige meget hvilket fjernsyn du slutter den til, bare du er tilfreds med billedet.. ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PS3 og et Sony TV spiller ikke bedre sammen end et andet TV med HDMI port og 24 Hz afspilning.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8