Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kimklarup
svar fra samsung

Lad mig lige nævne, at S95H OLED-tv’et ikke understøtter Samsung Art Store. Selvom Art Store oprindeligt var forbeholdt »The Frame«, har Samsung udvidet tilgængeligheden til flere andre high-end-modeller i 2026-serien, men S95H er ikke blandt dem. I OLED-serien er det kun S99H (»Ultimate OLED«), der har Art Store.
Brugeravatar
Af MichaelFrost
Hans test beskriver det sådan her

S99H markedsføres som S95H i Nordamerika. I Europa er S95H i praksis en S99H med et 'Infinity One Design' (uden metalramme) og en kablet One Connect-boks.
Af kimklarup
Hej Rasmus
Da i testede 65s95h skrev i flg.
¨Art er den mest markante nyhed, især i lyset af TV'ets tydelige ambition om også at fungere som en digital billedramme. Her får man adgang til Samsungs Art Store, som tidligere var forbeholdt The Frame. Det er første gang, at kunstbutikken er tilgængelig på et Samsung OLED TV. Et begrænset udvalg af kunstværker er gratis, mens adgang til hele kataloget kræver et månedligt abonnement på 39 kr/md.¨ hvordan fik i dette til at virke på skærmen? jeg kan ikke lige finde ud af det

kim
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Beklager, ser først denne tråd nu. Vi testede S99H modellen i Europa (Belgien for at være konkret, da det Eric Beeckmans er belgier). Vi har ikke haft S95H på testbænken, men får at vide, at det er samme TV.

Det er dog noget rod med Samsungs navngivning her. S95H i USA = S99H i Europa, altså med metalrammen. S95H i Europa har ikke en pendant i USA. Det er jo en ganske underlig måde at navngive på... Så hvis jeg skal få en eller anden mening ud af denne tråds tilbagemeldinger, så skulle det være, at S95H i Europa har visse forskelle? Det vil jeg gerne prøve at dobbelttjekke med Samsung. Hvis de har lovet en Art Store, som ikke er der, så har man jo ret til kompensation eller helt at ophæve købet.
Af horndrup
Og hvad gør man så nu, for jeg troede det var med. Jeg har naturligvis ikke købt mit S95H pga. af det, men jeg læste at det var med, hvilket det så ikke er.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg synes, at du skal kontakte forhandler og Samsung Danmark og beklage det som en mangel. De har jo reklameret med det. De fortalte os det samme på CES-messen, som fremgår af "[4] Samsung Art Store is available only on select OLED models: S95H globally and S99H in Europe."

I min bog har du ret til afslag i prisen eller ophævelse af købet.