Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Jeg fik kun en bibber lyd først, uden billede, så tog jeg strømmen fra den og ventede nogen timer, men det viste sig strøm stikket i Streameren ikke var sat hel ret i, nu kører det…
Af JornH
Du kan måske hjælpe? da Strong boksen bare står slukket?
Af JornH
Nu har jeg sat Strong boksen til igen og må se om det virker, den største problem er man ikke kan se om det er tændt eller slukket, da lampen lyser hele tiden…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvis ikke der er signal til TVet, så er den slukket, det er længes siden jeg har brugt min Strong, så kan ikke huske hvordan det er med den.
Google Streameren slukker når TV slukker, og bruger jeg BD afspilleren, så går Streameren på Stand by lidt efter, det kan indstilles på den.
Af JornH
Det var let hvis det var sådan, men TVet startede op på HDMI 2, og så hjælper det ikke at tænde boksen for at se det, det hjælper ikke at skifte med Input til HDMI 1…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er et eller andet galt med din opsætning, for her virker det som det skal, og det er jo samme TV fabrikat. Havde ikke problemer med Nokia Streameren, og har det heller ikke med Google Streameren.
Af hopgreve
Hvis du ikke kan se boxen , når du manuelt vælger det HDMI input som den er tilsluttet , så er den ikke tilsluttet korrekt , eller slukket.
MVH
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja det er ganske enkelt at finde ud af.
Af JornH
Jeg plejer at tænde TVet først, da den så tændte Nokia boksen, men nu skal jeg bare tænde Strong boksen først… hvis den da er slukket…
Brugeravatar
Af Radiomanden
JornH skrev: 04 sep 2026, 13:18 Jeg plejer at tænde TVet først, da den så tændte Nokia boksen,
Har aldrig gjort andet med dem jeg har haft, kun styret via TVet, det har altid virket som det skal.
Af JornH
Jeg gør det så omvendt nu, ATV boksen har altid tændt TVet, hvis jeg ville tænde den, Google Streameren tænder også ligesom Strong boksen TVet…

Men jeg syntes det er skørt, slukker man Strong boksen slukker lampen, men efter få sekunder tænder den igen. Hvorfor ikke bare stå slukket den lampe…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Den har altid være gemt bag TVet, det er Googe Streameren også.