Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af halvautomat
Har Norlys den store pakke med 4 apps.
Er afhængig af Viaplay (F1+IndyCar)
Konen ser forskellige fladpandede serier 😂
Hvad vil I foreslå i stedet for noget der koster lige under 900 pr. Mdr.?!
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det kan fås billigere med vælg selv. vælg 4, 8 eller 20.
Hvis du kan få You See, så er de mere flexibele med deres Play abonnementer.
Af JornH
Jeg har nu Vælg 8, men nu uden Viaplay Sport, men har du Viaplay Sport incl. i pakken, er det nok den billigeste måde at få den fra Norlys…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja, for det er da helt tosset at betale for de kanaler man aldrig vil se, det da heldigvis de fleste udbydere der kan tilbyde vælg selv.
Af LarsCJ
F1 TV Premium koster ca 1.350 kr./år

IndyCar koster 300-400 kr./år. Kræver dog en VPN, der logger på via et land, hvor ingen har TV-rettigheder (f.eks. Tyskland). Betaling skal også ske via VPN.

Fladpandede serier kan man se gratis på Pluto TV, men måske ikke Viaplays egne.
Brugeravatar
Af Radiomanden
LarsCJ skrev: 26 aug 2026, 15:51
Fladpandede serier kan man se gratis på Pluto TV
Man udsætter sig vel ikke frivilligt for alt det ubrugelige lort der så absolut skal smadre alt det de sender der.
Af JornH
Alle serier er fladpandede, har ikke set en serie før eller efter Sjakalen og før det var om the rigtige Carlos.

Ser ikke reklamer men de er nødvendige, syntes andre…
Brugeravatar
Af Radiomanden
JornH skrev: 27 aug 2026, 06:12
Alle serier er fladpandede,
Det passer nu langt fra, der er masser på diverse tjenester men som det forstås, så se du kun ganske bestemte udsendelser det må være kedeligt at have det så begrænset.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Når tjenesterne tilbyde via teleudbyderne, så er det jo aldrig premium man får med, det ville de ikke kunne tilbyde til de favorable priser, Det er derfor ikke noget være at få tjenesterne på den m adr da det netop ikke er premium.
Af Brixen
Radiomanden skrev: 27 aug 2026, 16:24 Når tjenesterne tilbyde via teleudbyderne, så er det jo aldrig premium man får med, det ville de ikke kunne tilbyde til de favorable priser, Det er derfor ikke noget være at få tjenesterne på den m adr da det netop ikke er premium.
Jeg skriver netop ar det koster ekstra for premium. Jeg ved ikke om spørgeren også vil have TV2 Play med sport, men her er det med plus alt fra Viaplay, også F1 og al deres sport.

Prisen er til forhandling, hvis man taler med en sælger.
Vedhæftede filer
IMG_1361.jpeg
IMG_1361.jpeg (85.6 KiB) Vist 91 gange
Af JornH
Her hvor jeg bor virker Telmore ikke ret godt, men bor lige ved siden af mast med Yousee…
Af JornH
Radiomanden skrev: 27 aug 2026, 10:28
JornH skrev: 27 aug 2026, 06:12
Alle serier er fladpandede,
Det passer nu langt fra, der er masser på diverse tjenester men som det forstås, så se du kun ganske bestemte udsendelser det må være kedeligt at have det så begrænset.
Det er ikke spor kedeligt ikke at se film og serier, da jeg næsten kun ser sport, har ikke andre kanaler nu…
Af JornH
Men Telmore koster jo næsten som at have Play og Viaplay direkte…